לראשונה בתעשיית הרכב: רנו תשלב את WAZE ישירות במערכת המולטימדיה

WAZE מכריזה על שיתוף פעולה חדש עם יצרנית הרכב רנו, אשר תשלב במערכת המולטימדיה החדשה שלה את אפליקציית הניווט הפופולרית בעולם ותאפשר ניווט ברכב ללא השימוש בסמארטפון. השירות החדש יוצע תחילה בדגמי האוסטרל והמגאן E-TECH החשמלית.

ששי כהן 07 בדצמ, 2022
רנו WAZE

מערכת המולטימדיה OpenR Link החדשה של רנו, תכלול מעתה את מערכת הניווט Waze כאפליקציה מקורית ועצמאית היוצאת משער המפעל. בשלב הראשון תוצע האפליקציה רק בדגמים החדשים רנו אוסטרל ומגאן E-TECH ובהמשך תגיע לדגמים נוספים. בכך הפכה רנו למותג הרכב הראשון שמציע את אפליקציית הניווט הפופולרית בעולם המשולבת ישירות במערכת המולטימדיה של הרכב.


השילוב של Waze במערכת המולטימדיה OpenR Link המשולבת עם Google ללא שימוש בסמארטפון, מאפשר לנהג גישה למידע כמו תנועה בזמן אמת, מסלולים מועדפים ויעדים שמורים במסך בגובה העיניים. תכונות רכב ומוזיקה נשארים נגישים, גם אם Waze מופעלת. מעתה, אין צורך לדאוג לגבי הטלפון החכם או כבל ה-USB. 

רנו WAZE

השירות החדש זמין כעת במדינות אירופה לכל הלקוחות החדשים של Austral ו-Mégane E-Tech Electric, ובהמשך גם בישראל כאשר הרכבים יגיעו בתחילת 2023. כאשר לקוחות יכולים להוריד ולהתקין בקלות את אפליקציית Waze עבור OpenR Link ישירות מ-Google Play דרך ממשק OpenR Link ברכב שלהם, או מאפליקציית My Renault לנייד שלהם. לאחר מכן, לקוחות יכולים ליצור חשבון Waze או להשתמש בחשבון Waze קיים לנהיגה בטוחה, הכל כמובן ללא תשלום.

״ככל שיותר ויותר משתמשי Waze מצטרפים אלינו בפלטפורמות לרכב וככל שסוג זה של טכנולוגיה ממשיכה להתפתח, חשוב שנספק להם את חוויות הנהיגה הטובות ביותר. לכן אנו שמחים וגאים להכריז על השותפות שלנו עם רנו. השילוב של המסלולים, הניווט וההתראות בזמן אמת של Waze במסך של רכבי הדור הבא של רנו מציע חווית נהיגה חלקה ויעילה יותר. אנו מצפים להביא את חווית הנהיגה החדשה הזו לכמה שיותר משתמשים ברחבי העולם בשנת 2023" אומר ארון די-קסטרו, מנהל שיווק ושותפויות ב-Waze.

עוד מחדשות רכב