מינהל הרכב הממשלתי ירכוש מאות מדגמי מיצובישי טרייטון

כלמוביל יבואנית מיצובישי זכתה במכרז מנהל הרכב הממשלתי לאספקת מאות טנדרי טרייטון שעתידים להימסר למשטרה, שירות בתי הסוהר ומשרדי מינהל הרכב הממשלתי.

ששי כהן 02 בספט, 2020
מיצובישי טרייטון 2020

9 חודשים לאחר שנחת בארץ הדור החדש של מיצובישי טרייטון, רושם הטנדר הפופולרי של היצרן הישג משמעותי עם זכייתו במכרז מנהל הרכב הממשלתי לאספקת מאות רכבים בחוזה לשנתיים עם אפשרות להארכה של שנתיים נוספות.


הדור השישי של מיצובישי טרייטון מוצע עם מנוע חדש בנפח 2.2 ליטר טורבו דיזל העומד בתקנות הפליטה החדשות והמחמירות של ה-WLTP, בעל הספק מירבי של 150 כ"ס ו- 40.8 קג"מ והפחתה של פליטת המזהמים באמצעות שימוש במערכת אוריאה מתקדמת. הדגם מוצע בשילוב לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה, ומצויד באבזור נוחות נדיב מבעבר כבר ברמת הגימור הבסיסית, לצד חבילת בטיחות מקורית מתקדמת.

לדברי כלמוביל, הזכייה תאפשר לגופים כצה"ל, חברת חשמל, עיריות, מועצות אזוריות, מפעלי תעשייה ועוד להצטרף לרכישה בתנאי המכרז ולהגדיל משמעותית את כמות הרכבים שיימסרו.

לדברי ארז סבג מנהל חטיבת מיצובישי בכלמוביל: "אנו שמחים לקבל את הודעת הזכייה ובטוחים שרכב מצטיין זה ייתן מענה וחוויית נהיגה לכל מי שייבחר בו. הטרייטון ממשיך להוביל בגאווה את המותג היפני בישראל. אנו למדים מהביקוש  הגבוה שנהגי הטרייטון בישראל חווים את המוצר".