ד"ש מהממשלה הסינית: הונגצ'י EH7 בדרך לארץ

שנתיים לאחר שהושק בארץ מותג הרכב היוקרתי והרשמי של ממשלת סין, מודיעה יבואנית הונגצ'י על דגם נוסף של היצרן אשר יגיע לארץ לקראת סוף השנה ויתחרה בקטגוריית הסאלון החשמליות.

ששי כהן 15 באפר, 2024
הונגצ'י EH7

שנתיים לאחר שהגיע לארץ מותג היוקרה הסיני הונגצ'י, עם דגם ה-E-HS9, קרוסאובר מגודל ויוקרתי שמציג דמיון לרולס רויס, מדווחת סמלת היבואנית על כניסתו של המותג גם לשוק מכוניות הסדאן-סאלון היוקרתיות והחשמליות, עם דגם ה-EH7 שנחשף רשמית בסין ועתיד להגיע גם לאירופה ולארץ עד סוף השנה.


הדגם החדש הינו גרסת הסדאן החשמלית הראשונה של הונגצ'י, היצרנית אשר החלה את דרכה בסין כספקית רכבי היוקרה והפאר של הממשלה הסינית לפני כמה עשורים, ולאחרונה השיקה את תת המותג  'Hongqi New Energy' בעזרתו מקווה היצרן הנמצא בבעלות קונצרן הרכב הסיני הגדול FAW לחדור גם לשווקים מערביים.

הונגצ'י EH7

ל-EH7 עיצוב המאפיין דגמי סאלון חשמליים מהמזרח, עם עיצוב מודרני ונאה, ועיצוב קצת פחות מוצלח לזנב המכונית שלפחות לפי התמונות שפורסמו דורש עיכול נוסף. הממדים מקובלים לקטגוריה עם מרכב באורך 4.98 מטר, רוחב של 1.91 מטר וגובה של 1.41 מטר, אשר יחד עם בסיס גלגלים נדיב של 300 ס"מ, אמורים לספק תא נוסעים מרווח למדי לחמישה נוסעים.

הונגצ'י EH7

הדגם ישווק בשתי גרסאות לבחירה: הנעה אחורית וגרסת הנעה כפולה, עם הספק של עד 619 כ"ס וקיבולת סוללה של בין 85 קוט"ש ל-111 קוט"ש, המאפשרות טווח נסיעה חשמלי של 600-820 ק"מ (אך לפי התקן הסיני האופטימי),כך על פי הנתונים שפרסם היצרן עם השקת הרכב בסין, ויציע בגרסה החזקה שלו גם תאוצה מ-0 ל-100 בכ-3.5 שניות לצד מהירות מרבית של 190 קמ"ש. הסוללות שיותקנו ברכב הינן מתוצרת חברת CATL ולדברי היצרן יהיו בטכנולוגיה חדישה שתציע יעילות אנרגטית ועמידות גבוהה לאורך השנים. 

מחברת סמלת נמסר כי הדגם החדש צפוי להגיע לארץ כבר לקראת סוף השנה הנוכחית.

 

עוד מחדשות רכב