מה, כבר נגמר? כל המשלוח הראשון של פורד ברונקו הוזמן בתוך שעתיים

יבואנית פורד פתחה הבוקר את אתר האינטרנט הייעודי למכירה מוקדמת של פורד ברונקו החדש, ובתוך שעתיים הוזמנו כל המכוניות שיועדו למשלוח הראשון (החל מ-384,900 שקל) שיגיע לארץ בתחילת 2022.

ששי כהן 03 באוג, 2021
פורד ברונקו

חברת דלק מוטורס, יבואנית פורד, מדווחת על הצלחה ראשונית גם בישראל לפורד ברונקו החדש, כאשר בתוך שעתיים מרגע שנפתח הבוקר אתר המכירה הייעודי לדגם באינטרנט, נמכר כל המשלוח הראשון של הדגם שיועד לישראל ועתיד להגיע לארץ בתחילת 2022. האתר נפתח להזמנות בשעה 10:00 הבוקר, וכאמור בתוך שעתיים התמלאה מכסת ההזמנות – והמכירה נסגרה.

בשלב הבא, הלקוחות שנרשמו יוזמנו לפגישה שבה יאפיינו באופן מדויק יותר את הברונקו שלהם, ויוכלו לצרף להזמנה גם אביזרים ותוספות. זמן ההספקה אמור להיות לקראת תחילת השנה הבאה. עוד לפני כן, יגיעו לארץ רכבי הדגמה, והלקוחות יוזמנו לנהיגת לימוד לצד נהג שטח מומחה.

לארץ יגיעו ברונקו משלושת הדגמים הבכירים בהיצע של פורד: WILDTRAK – החל מ-449,900 שקל, המיועד לנהיגת בשטחים פתוחים ומהירים, BADLANDS – החל מ-414,900 שקל, המיועד לתנאים סלעיים וטכניים במיוחד ו-OUTER BANKS האופנתי – החל מ-384,900 שקל, שלא מוותר על יכולות השטח. שלושת הדגמים מגיעים ברמת הגימור הגבוהה ביותר, LUX.

לקישור לאתר המכירה של פורד ברונקו לחצו כאן

עוד מחדשות רכב