מועדון לנד רובר יצא למסע אתגרי בירדן

מועדון הלקוחות של לנד רובר ישראל מבטיח לחבר אתכם לחוויות חיים מעצימות, אתגרים בשטח, הזדמנויות מרגשות וטיולים מאתגרים. בחג סוכות האחרון, כ-16 בעלי רכבי דיפנדר ודיסקברי הפכו את החלום למציאות והשתתפו בטיול שטח אתגרי עם רכבם האישי בירדן.

ששי כהן 28 באוק, 2022
מסע לנד רובר לירדן סוכות 2022

צילומים: רונן טופלברג

רגע לפני שהחורף מגיע במלוא עוצמתו והדרו, חברת המזרח יבואנית רכבי לנד-רובר בישראל הוציאה בחול המועד סוכות 16 רכבי דיפנדר ודיסקברי למסע שטח מרתק ומאתגר לאורכה של הממלכה השכנה, ירדן.


חברי מועדון הלקוחות של לנד-רובר שיצאו למסע השטח בירדן זכו למסע מרהיב עם נופים עוצרי נשימה, ביקור באתרים היסטוריים וכמובן נהיגה מדברית בדיונות של ואדי רם וכן נהיגה בכבישים מפותלים ומאתגרים.  

מסע לנד רובר לירדן סוכות 2022

מסע לנד רובר לירדן סוכות 2022

ביום הראשון למסע, לאחר חציית גשר שייח חוסיין בסמוך לבית שאן, המשיכו רכבי לנד רובר דרומה, חצו את ים המלח בצד הירדני והחלו לטפס את הכביש המפותל והצר של ואדי נמלה, שאפשרו טעימה גם מיכולות הכביש הגבוהות של הרכבים והמנועים החזקים שאפשרו טיפוס קליל לכפר וואדי מוסא.  

אחרי ביקור קצרצר ועמוס בפטרה ובאתרים ההיסטוריים המרהיבים שהיא מציעה, המסע נמשך לוואדי רם. אחרי טיפוס קליל אל שבשבות הרוח החדשות של רג'ף, חברי מועדון הלקוחות יורדים את ראס אל נקב ומגיעים ליעד שכולם חיכו לו – ואדי רם. 130 ק"מ בשטח – שבילי מדבר, משטחי חול בתוליים ודיונות בגבהים משתנים. הכלים אחרי הדיונה הגדולה, עורכים ביקור קצרצר ברכבת החיג'אזית לספוג קצת היסטוריה ואת המסע הקסום מסכמים לקוחות לנד רובר בעקבה, מעבר גבול וחזרה לישראל. 

עוד מחדשות רכב