מותג הרכב החשמלי Aiways משיק חנות פופ- אפ בקניון בהרצליה

3 חודשים לאחר שהחלה פעילות בישראל, משיקה Aiways חנות פופ אפ בקניון 7 הכוכבים בהרצליה ומדווחת על כ-100 הזמנות שנרשמו עד כה לרכב הפנאי החשמלי.

ששי כהן 10 ביונ, 2021
רכב חשמלי Aiways קניון שבעת הכוכבים הרצליה

3 חודשים לאחר שהחלה בפעילות טרום שיווק בישראל, משיקה הבוקר קבוצת בליליוס יבואנית מותג הרכב החשמלי Aiways, חנות פופ-אפ ראשונה בישראל בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. בכך מצטרפת Aiways גם לטסלה שהשיקה בחודש החולף חנות פופ אפ בקניון רמת אביב. הדגם המוצג בחנות הפופ אפ הינו הרכב הפנאי חשמלי U5 שמוצע בארץ בשתי רמות גימור.

הU5 יוצג לראשונה לקהל הרחב ברחבת הכניסה ולאונג׳ מכירות מעוצב הוקם בקומה 1-, עד לפתיחת מרכז החוויה הנבנה בימים אלו בהרצליה פיתוח. Aiways ישראל מציעה התנסות נהיגה ב-U5 עד הבית בהזמנה באמצעות ממשק דיגיטלי מתקדם ולאחרונה אף הרחיבה את היצע הערים והיישובים ברחבי הארץ אליהם היא מגיעה. את הממשק ניתן למצוא באתר החברה https://aiways.co.il/.

ה-U5 מצויד במנוע חשמלי המפיק 204 כ"ס אשר יחד עם סוללה בהספק של 63 קוט"ש , מציע תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות בגרסת הכניסה או 7.8 שניות בגרסת הפרימיום, לצד מהירות מרבית של 163 קמ"ש, וטווח נסיעה מרשים של 410 ק"מ בין טעינות בדגם הבסיס או 400 ק"מ בדגם הפרימיום (עקב משקל גבוה יותר). טעינה מלאה דרך עמדת טעינה ביתית אורכת כ-10 שעות, אך הדגם תומך גם בטעינה מהירה DC המאפשרת טעינה מ-20-80% מהסוללה תוך 35 דקות בלבד.

רכב חשמלי Aiways קניון שבעת הכוכבים הרצליה

רכב חשמלי Aiways בקניון שבעת הכוכבים הרצליה (צילום: רפאל מלמד)

2 רמות גימור לבחירה

אייווייס U5 ישווק בארץ ב-2 רמות גימור: סטנדרט הבסיסית הכוללת: תאורת LED מלאה מבחוץ, חישוקי גלגלים קלים "17, קיפול מראות חשמלי, מושבים קדמיים חשמליים, לוח שעונים דיגיטלי, מולטימדיה עם מסך "12.3, תא נוסעים בצבע אפור, כניסה והנעה ללא מפתח, אפליקציית מפתח Bluetooth לטלפון, הגה ספורטיבי בעל 3 חישורים כולל לחצני שליטה על מע' המולטימדיה ומחשב דרך וחבילת בטיחות מקורית הכוללת: התרעת שמירת מרחק (כולל כלי רכב, הולכי רגל ואופניים) עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, זיהוי שטחים "מתים", התרעה על תנועה חוצה מאחור, אזהרת דלת פתוחה, 6 כריות אוויר, חיישני רוורס, מצלמות 360 ועוד. יחד עם זאת, הדגם נבחן במבחן הריסוק האירופאי וזכה ב-3 כוכבים בלבד, אולם הדגם שנבחן לא כלל את כל חבילת הבטיחות המקיפה, מה שלטענת היצרן היה מסייע לו לזכות בציון בטיחות גבוה יותר.

מאז שהחל שיווק הדגם בישראל, מדווחת החברה על מכירה של כ-100 מכוניות, מהן 60 כבר עלו לכביש.

עוד מחדשות רכב