גם מחליפת ניסאן מיקרה תהיה חשמלית

המכוניות החשמליות הופכות להיות עממיות יותר: ניסאן חושפת טיזרים ראשונים של מכונית הסופר-מיני החשמלית החדשה שלה, שתהיה היורשת של המיקרה.

ששי כהן 27 בינו, 2022
ניסאן חשמלית

ניסאן מפרסמת היום טיזרים ופרטים ראשונים של המיקרה החדשה, שבדור החדש שלה הופכת להיות מכונית חשמלית ותהיה חלק מחזון החברה והשותפות של רנו-ניסאן- מיצובישי לחשמל את כל המכוניות עד שנת 2030, כאשר בחטיבת ניסאן מתכננים עד סוף העשור כ-23 מכוניות חשמליות, מהן 15 שיהיו 100% חשמליות (BEV).

הדגם החדש שיחליף את המיקרה ועדיין לא ידוע מה יהיה השם שלו, יהיה בתצורת סופר-מיני ורכב הכניסה של ניסאן לשוק האירופאי. הוא פותח על שלדת ה-CMF B-EV החדשה של היצרן, עליה שמענו גם בהצגת רנו 5 קונספט החדשה והמרהיבה. לדברי ניסאן, הדגם החדש עוצב ותוכנן במרכז העיצוב של ניסאן, אך ייוצר במפעל החשמליות החדש של רנו בצרפת. שיתוף השלדה החדשה בין המותגים תורם להוזלה ניכרת של עלויות הפיתוח ומאפשר גמישות רבה בתכנון שלל דגמים על אותה פלטפורמה מתקדמת.

בניסאן לא חושפים לעת עתה פרטים טכניים אודות הרכב, אך מהסרטון שמפרסמת החברה ניתן להבחין במרכב האצ'בק קומפקטי נאה למראה, ידיות פתיחת דלתות אחוריות נסתרות, חישוקי גלגלים גדולים יחסית, תאורת LED היקפית הכוללת יחידות תאורה קדמיות ואחוריות עם חתימת אור בצורת עיגול וספוילר אחורי לטובת מראה מעט ספורטיבי.

פרטים נוספים על הדגם החדש ייחשפו בחודשים הקרובים.

עוד מחדשות רכב