מיצובישי אאוטלנדר החדש 2021 נחשף בטיזר ראשון

הדור הרביעי של מיצובישי אאוטלנדר ייחשף בחודש פברואר הקרוב. בינתיים מספקת לנו החברה טיזר ראשון של הדגם, הבטחה לשדרוג משמעותי של הדגם וגם תאריך אספקה משוער בישראל.

ששי כהן 13 בדצמ, 2020
מיצובישי אאוטלנדר החדש 2021

8 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של מיצובישי אאוטלנדר, רכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות, חושף סוף סוף היצרן טיזר ראשון של הדגם החדש שייחשף רשמית בחודש פברואר הקרוב.


הדור הרביעי של האאוטלנדר יהיה דגם חדש לחלוטין כפי שמבטיח היצרן, ולא עוד מתיחת פנים נוספת. יחד עם זאת, התעמקות בטיזר הבודד שחושף כעת היצרן, מרמזת אולי על עיצוב שיהווה התפתחות של הדור הנוכחי עם חזית וזנב חדשים לחלוטין ומרכב יותר שרירי, אך כנראה רחוק מדגם הקונספט הראוותני שהוצג בשנה החולפת. במיצובישי מנגד, מבטיחים שהאאוטלנדר החדש יהיה הראשון שיציג את שפת העיצוב החדשה של היצרן, אותה נפגוש בדגמים עתידיים נוספים, ואף מוסיפים שהוא ישלב אלמנטים עיצוביים שנלקחו מדגמי השטח האייקונים של היצרן.

בשלב הנוכחי מיצובישי לא מספקת מעבר לזה פרטים נוספים, ומסתפקת בהצהרה שהדגם ייחשף בשוק האמריקאי כבר בחודש פברואר 2021 ויגיע מיד לאחר מכן לשווקים הראשונים. מכיוון שהדגם יגיע הפעם לארץ בתקינה אמריקאית, סביר להניח שנפגוש כאן את מנוע ה-2.5 ליטר 181 כ"ס במקום 2.0 ליטר המוכר וכמובן גרסת פלאג-אין הייבריד חדשה שתציע טווח נסיעה חשמלי גדול יותר משמעותית.

מחברת כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל, נמסר כי הדגם החדש יושק בארץ במחצית השניה של 2021.