מיצובישי טרייטון מתעדכן בגרסת DAKAR PRO קרבית לשטח

יבואנית מיצובישי תחל בחודש הבא בשיווק טנדר הטרייטון החדש, בגרסת דקאר פרו חדשה המצוידת בחבילת אבזור משודרגת לשטח שפותחה בשיתוף חברת אספיר.

ששי כהן 12 באפר, 2020
מיצובישי טרייטון דקאר פרו

חודשיים לאחר שהושק בארץ מיצובישי טרייטון החדש, מעדכנת כלמוביל היבואנית את משפחת הטנדר הפופולרי של היצרן, ותחל בחודש הבא בשיווק גרסת DAKAR PRO חדשה לדגם, המבטיחה יכולות שטח משודרגות, בדומה לגרסת ה-PRO שהוצגה בעבר לדגם הפאג'רו. מאז החל שיווק הטרייטון החדש בסוף חודש ינואר, מדווחת היבואנית על מכירה של 300 עותקים מהדור החדש.


הגרסה החדשה שפותחה בשיתוף חברת 'אספיר', תתאפיין כמיטב המסורת בהגבהת המרכב ב- 5 ס״מ (רשומה ברישיון הרכב)  עם בולמים וקפיצים משודרגים, חישוקים משולבים צמיגי שטח, מדרגות Hi Lift, מיגון תחתון מלא, קשת העמסה שתוכננה במיוחד לטרייטון ומאפייני עיצוב נוספים.

מעבר לכך מצויד הדגם באותו מפרט מוכר של דגם הדקאר, הכולל מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטרים המציע הספק של 150 כ"ס ו- 40.8 קג"מ, תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים עם אפשרות לתפעול ידני והנעה כפולה מתקדמת המאפשרת לבחור בין הנעה אחורית להנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה בכביש, הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי נעול והנעה כפולה עם הילוך כוח בשטח, כולל אפשרות להעביר מ-2WD ל-4WD מבלי לעצור את הרכב עד מהירות 100 קמ"ש.

מיצובישי טרייטון דקאר פרו

מיצובישי טרייטון דקאר פרו

מעבר לכך מצויד הדגם באבזור עשיר עם הגה, ידית הילוכים ובלם יד בציפוי עור, בקרת אקלים דיגיטלית, מראות צד מתקפלות חשמלית עם איתות,חיישני גשם ותאורה, מראה פנימית בעלת עמעום אוטומטי, חלונות מושחרים מאחור, תאורה אחורית משולבת LED, חישוקי סגסוגת 18", מצלמת רוורס ומערכת מולטימדיה "קונקטד", וכן חבילת בטיחות מקורית מתקדמת הכוללת התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית (מלאה עד 80 קמ"ש, האטה עד 140 קמ"ש), והתראת סטייה מנתיב מקורית.

מיצובישי טרייטון דקאר פרו צפוי לצאת לשוק בחודש מאי הקרוב. מחיר ומפרט מלא יפורסמו עם ההשקה.

קישור רלוונטי: מיצובישי טרייטון החדש מבחן דרכים




עוד מחדשות רכב