מכונית לדור האינסטגרם: סמארט #1 בישראל

כבר לא קטנה: סמארט #1 מצטרפת לקטגוריית הקרוסאוברים הקומפקטיים החשמליים, עם עיצוב אופנתי ומלא סטייל, הנעה אחורית וביצועים חמים המשולבים בטווח נסיעה עד 440 ק"מ וגרסת BRABUS ספורטיבית כפולת הנעה לחובבי הביצועים. המחיר יחל מ-169,900 שקל לתקופת ההשקה!

ששי כהן 20 בדצמ, 2023
סמארט #1

חברת כלמוביל משיקה מחדש את מותג סמארט בישראל, שחוזר הפעם לארץ עם גישה חדשה לחלוטין, וגם בבעלות משותפת של מרצדס שאחראית על העיצוב וחברת ג'ילי הסינית שאחראית על ההנדסה והייצור. את הקסם והמקוריות של הסמארט המקורית שהחלה את דרכה בתחילת המילניום כמכונית מיקרו עירונית יעילה ומהפכנית, הפכה סמארט בגלגולה החדש לסדרת דגמים חשמליים אופנתיים שאמורים לקלוע יותר לדרישותיו של הדור החדש, כמו למשל דור האינסטגרם חובב ההאשטג, וכך סדרת הדגמים החדשה של היצרן כוללת את הסימן # בשמות הדגם.



הפעם קרוסאובר חשמלי פרמיום בעיצוב מבית מרצדס

הדגם הראשון ששיווקו מתחיל היום בארץ הוא סמארט #1, קרוסאובר קומפקטי, חשמלי ומעוצב שאמור להתחרות כאן בדגמים כמו וולוו EX30 ששיווקה החל החודש וגם זיקר X שתגיע בהמשך, אך יכולה להוות בהחלט גם תחליף ראוי בימינו לקומפקטיות בנזין כמו אאודי A3, ב.מ.וו סדרה 1 ומרצדס A קלאס. לצד עיצוב אופנתי וסטייליסטי בעל שלל אפשרויות התאמת צבעים חיצונית ופנימית לטמעם של הלקוחות, מצויד הדגם במרכב קומפקטי יחסית באורך של 4.27 מטר ורוחב של 1.82 מטר, המבטיח דווקא תא נוסעים מרווח למשפחה הודות לבסיס גלגלים נדיב של 275 ס"מ וגובה של 1.63 מטר. נפח תא המטען נע בהתאם למצב המושב האחורי הנע על מסילה ועומד על 273 עד ל-411 ליטר.

סמארט #1

אבזור עשיר כסטנדרט

בתא הנוסעים תפגשו סביבת נהג ונוסעים מרווחת ומעוצבת, עם עיצוב מוקפד בסגנון מרצדס וסביבה צבעונית שרחוקה מלהיות שגרתית ומשעממת. העיצוב נקי עם מיעוט של מתגים וכולל שלל סממני עיצוב המזכירים את דגמי מרצדס, ותפעול הרכב נעשה בעיקר דרך לוח מחוונים דיגיטלי צר אך ארוך ("9.2) ומסך מולטימדיה מרכזי גדול "12.8. הדגם ישווק בארץ ב-4 רמות גימור לבחירה, כאשר לשם שינוי, כבר מגרסת הכניסה רמת האבזור עשירה במיוחד וכוללת: תאורה חיצונית מלאה מסוג LED, ידיות דלתות חשמליות שקועות, חישוקי "19, גג שמש פנורמי, קיפול מראות חשמלי, שמשות אחוריות מושחרות, חימום מושבים קדמיים, כניסה והנעה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית, מושב נהג חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית ועוד, כאשר אבזור הבטיחות כולל 7 כריות אוויר, חיישני חניה היקפיים, מצלמות 360 מעלות, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניתור שטחים מתים, סייען חניה ועוד,  ולדגם כבר ציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.

ברמות הגימור הגבוהות יותר (פרמיום ו-Launch Edition) תקבלו בנוסף: תאורת מטריקס LED ראשית, תצוגה עילית של נתונים על השמשה הקדמית, מערכת שמע משודרגת עם רמקולים של beats, בלימה אוט' ברוורס, משטח טעינה אלחוטי לטלפון ועוד, כאשר גרסת ה-Launch Edition שתוצע במהדורה מוגבלת של 1,000 יחידות בכל אירופה וכמה בודדות ממנה יגיעו גם לארץ כוללת גם: 5 מושבי עור לבנים, שילוב צבעים ייחודי וגג Halo משובץ המספקים חוויית נהיגה מיוחדת.

סמארט 1

אופציה לגרסת Brabus עם 428 כ"ס…

הדגם יוצע עם בגרסת הנעה אחורית הכוללת מנוע חשמלי וסוללה בקיבולת 66 קוט"ש, המפיקים 272 כ"ס ומספקים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות, לצד מהירות מרבית של 180 קמ"ש וטווח נסיעה של 420 ק"מ בגרסת הכניסה או 440 ק"מ בגרסאות המאובזרות. לדגם גם תמיכה בטעינה מהירה עד 150 קילוואט. עבור חובבי הביצועים תוצע גם הסמארט #1 בראבוס, גרסת הביצועים הכוללת צמד מנועים חשמליים המספקים הנעה כפולה והספק משולב של 428 כ"ס, המספקים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות, לצד מהירות מרבית של 180 קמ"ש וטווח נסיעה של 400 ק"מ לפי נתוני היצרן. גרסה זו כוללת גם חבילת עיצוב חיצונית ופנימית ספורטיבית הכוללת בין השאר: קליפרים בצבע אדום, הגה ספורטיבי מצופה אלקנטרה, דוושות בעיצוב ספורטיבי והדמיה לרעש מנוע ממערכת השמע המדמה מצב "Brabus"…

תמחור אגרסיבי בשוק היוקרה

סמארט #1 תשווק בישראל עם 11 צבעים לבחירה ולמכונית מוצמדת אחריות מלאה ל-3 שנים או עד 100,000 ק"מ, לצד אחריות לסוללה עד 8 שנים או עד 160,000 ק"מ. מחיר סמארט #1 יחל מ-174,900 שקל לגרסת הכניסה Pro+ כ- 189,800 שקל לדגמם הפרמיום ועד ל- 209,900 שקל  אטרקטיביים לגרסת הברבוס הספורטיבית. במסגרת השקת המותג מחדש, יוצעו כל הדגמים ב-5,000 שקל הנחה והיבואן קורא לכם למהר ולהזמין, משום שהמלאי הבא שיגיע, יתומחר לפי שיטת המיסוי החדשה שאמורה לייקר את הרכב בסביבות ה-30,000 שקל לפחות.

עוד מחדשות רכב