מרצדס אקטרוס החדשה נבחרה למשאית השנה 2020

מרצדס אקטרוס החדשה קטפה את פרס "משאית השנה 2020 בעולם", באירוע בו בחרו עיתונאי רכב מ-24 מדינות באירופה את משאית הדגל של מרצדס בפעם החמישית ברציפות, בשל הישגים בבטיחות, בנוחות, בשימושיות ובצריכת הדלק.

ששי כהן 24 בנוב, 2019
מרצדס אקטרוס 2020

מרצדס אקטרוס עושה זאת שוב: 22 שנה לאחר שהוצג הדור הראשון של משאית הדגל של מרצדס, זכתה שוב האקטרוס (Actros) בתואר "משאית השנה 2020 בעולם", זכיה חמישית של הדגם בתואר הנכסף, ובסה"כ 9 פרסים בין לאומיים לדגם, עימם מוכתרת גם מרצדס כיצרנית המשאיות המעוטרת ביותר בתארי "משאית השנה".


בהצבעה האחרונה שנערכה בסוף השבוע החולף השתתפו עיתונאי רכב מובילים בשוק הרכב המסחרי מ-24 מדינות באירופה, אשר בחרו את המשאית שמביאה עימה הכי הרבה חידושים בסעיפי הבטיחות, צריכת הדלק, הטכנולוגיה והשימושיות בעולם המשאיות. האקטרוס החדשה זכתה בכתר בשל שלל פיתוחים שנהנה מהם הדור החדש, הכוללים בין השאר שלל מערכות עזר אקטיביות התורמים לבטיחות עם נהיגה חצי אוטונומית, כולל בקרת שיוט אדפטיבית הנעזרת מערכת הניווט ומאפשרת נהיגה יעילה גם בכבישים מפותלים, וכן סביבת נהג דיגיטלית ומקושרת, עם צמד המסכים האינטראקטיביים המשרתים את הנהג, מצלמות הצד החדשניות המחליפות את מראות הצד המסורתיות וכוללות במקומם צמד מסכי "15 הממוקמים על קורות A בתוך הקבינה ומציעים ראות משופרת לנהג בכל מזג אוויר, לצד יעילות אווירודנמית משופרת של המשאית ועוד.




עוד מחדשות רכב