מרצדס E קלאס 2020 זוכה למתיחת פנים מקיפה

3 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי, זוכה מרצדס E קלאס למתיחת פנים מקיפה לדגמי 2020, הכוללת עיצוב מחודש והתרחבות משמעותית של דגמי הפלאג-אין עם לא פחות מ- 7 דגמים היברידים שיוצעו בדגם.

ששי כהן 04 במרץ, 2020
מרצדס E קלאס החדשה

3 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי והעשירי של מרצדס E קלאס, מכונית הסאלון הפופולרית של היצרן, מפרסמת מרצדס פרטים ראשונים על דגמי 2020 החדשים של הדגם, הכוללים מתיחת פנים מקיפה ורענון הדגם מול המתחרים החדשים. בשלב הראשון העדכון כולל רק את דגמי הסדאן והסטיישן במשפחה, כאשר מאוחר יותר השנה יוצגו גם הגרסאות המחודשות של דגמי הקופה, הקבריולט ובסיס הגלגלים הארוך המכוון לשוק הסיני.


ה-E קלאס החדשה זוכה לעיצוב מחודש לחזית הרכב, הכולל יישור קו עם שפת העיצוב הנוכחית של היצרן, יחידות תאורה LED בעיצוב חדש, גריל ופגוש מעודכנים. בצידי הרכב רושם הדגם חישוקי גלגלים בעיצוב חדש וגם חלקה האחורי של המכונית עודכן, עם יחידות תאורה LED בעיצוב חדש וצר יותר. בשורה התחתונה, ה-E קלאס ממשיכה להציג עיצוב אלגנטי ומכובד, עם קצת יותר מראה ספורטיבי שעשוי לקרוץ גם ללקוחות יותר צעירים.

מרצדס E קלאס החדשה

בתוך תא הנוסעים השינויים קלים יותר, וכוללים עדכונים קוסמטיים לתא הנוסעים המרהיב של הדגם, שכבר אימץ בדגם היוצא את שפת העיצוב החדשה של מרצדס, עם לוח שעונים דיגיטלי "12.3 ומסך מולטימדיה מרכזי "10.25, השולט על מרבית מערכות הרכב ומסייע לעיצוב הנקי והיוקרתי. המולטימדיה עודכנה בדור החדש של היצרן, ההגה עוצב מחדש וכך גם המושבים שזוכים לעיצוב חדש יוקרתי ומפנק יותר.

מרצדס E קלאס החדשה

חידוש משמעותי רושמת ה-E קלאס מתחת למכסה המנוע, עם הרחבת הדגמי הפלאג-אין הייבריד ללא פחות מ-7 דגמים, המשלבים בין מנועי בנזין ודיזל למנוע חשמלי, ומציעים הספקים של 156-367 כ"ס בגרסאות הבנזין ו-160-330 כ"ס בגרסאות הדיזל, המשודכים כולם לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 9 הילוכים והנעה אחורית, או כפולה בדגמים הספורטיביים יותר.

מרצדס E קלאס הינה המכונית הנמכרת ביותר של היצרן בהיסטוריה של מרצדס, ומאז שהוצג הדור הראשון שלה בשנת 1946, נמכרו בעולם יותר מ-14 מיליון רכבים ב-10 הדורות של הרכב.

מרצדס E קלאס החדשה צפויה להגיע לארץ ככל הנראה לקראת סוף השנה. 



עוד מחדשות רכב