משנה שם משנה מזל? MG5 זוכה לשם חדש ותמחור אגרסיבי יותר

חצי שנה לאחר שהושקה בארץ MG5, מכונית הסטיישן החשמלית הראשונה בישראל, זוכה המכונית לשם החדש MG5 קרוסטיישן, מתוך מתוך ניסיון לתייג אותה כסוג של רכב פנאי אופנתי. במקביל, הוזל מחירון הרכב ומוצעת הנחה אגרסיבית במיוחד לרוכשים עד סוף השנה. האם עכשיו נראה אותה יותר על הכביש?

ששי כהן 17 בדצמ, 2023
MG5 קרוסטיישן

ההצלחה האחרונה של דגמי הסטיישן בישראל התרחשה בערך לפני כעשור, כאשר מכוניות כמו פורד פוקוס טורר, יונדאי i30 קרוסוואגן סחפו אחריהן את ההמונים והפכו לחביבות ציי הרכב, ואליהן הצטרפו גם גרסאות הסטיישן של טויוטה אוריס, הונדה סיוויק, סקודה אוקטביה, קיה סיד ואחרים. התדמית מהעבר של  "רכב לאינסטלטורים" נמחקה כמעט לחלוטין והגרסאות השימושיות והמשפחתיות יותר של דגמי הסדאן הפכו לפופולריות ומבוקשות, עד אשר החלו להגיע לכאן שלל קרוסאוברים במחירים המקבילים למכוניות משפחתיות ושלל ג'יפונים קומפקטיים שסחפו אחריהם את הלקוחות, גם על-חשבון משפחתיות הסדאן, והפכו לקטגוריות המבוקשות ביותר כיום בשוק הרכב.


חצי שנה לאחר שהחל שיווק MG5, מכונית הסטיישן החשמלית הראשונה בישראל ואחת ממכוניות הסטיישן הבודדות הנמכרות כיום בארץ, ולאחר שרק 109 מכוניות עלו עד כה לכביש, משנה היבואנית גישה ובמהלך אסטרטגי חדש זוכה המכונית לשם MG5 קרוסטיישן (Crosstation) שמגדיר אותה מחדש כסוג של מכונית פנאי נחשקת יותר ופחות סטיישן לעבודה…

תמחור אגרסיבי למהירי החלטה

גם בפרסומי היבואן הוחלפו התמונות בחדשות וקרביות יותר בהן חורשת המכונית שבילי עפר בסגנון קרוסאובר כשעל גגה מורכב גם גגון בסגנון רכבי שטח לחיזוק המראה הקשוח, אבל מעבר למיצוב החדש, מה שמעניין יותר הוא שבעבר כאשר בחנו את המכונית, סיכמנו את המבחן שמדובר במכונית סטיישן מוצלחת ומומלצת אך המחיר שלה יגרום ללקוחות לבחור ברכבי פנאי חשמליים שעולים פחות או יותר אותו דבר, וכעת לאחר הפחתת מחירון הרכב מ-163,888 שקל די יקרים ל-158,888 שקל שעדיין לא באמת אטרקטיביים, מוצעת המכונית במבצע עד סוף החודש בהנחה נוספת של לא פחות מ-19,000 שקל (לעסקת מזומן), מה שמביא את מחירה ל-139,888 שקל מאוד אטרקטיביים, שהופכים אותה עכשיו לעסקה מצוינת. אם אתם במקרה גם תושבים מפונים ומשפחות המגויסים בצו 8, תיהנו גם מהנחה נוספת בשיעור של 2,500 שקלים! 

MG5 קרוסטיישן משווקת בארץ בגרסה חשמלית המפיקה 156 כ"ס ו- 28.6 קג"מ, ומציעה ביצועים חמים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.7 שניות לצד טווח נסיעה עד 380 ק"מ בתקן ה-WLTP, אבזור עשיר כסטנדרט ואחריות נדיבה ל-5 שנים או עד 150,000 ק"מ, ואחריות לסוללה ל-8 שנים או עד 150,000 ק"מ.

מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם וקבלת הצעת מחיר מסודרת כולל אפשרויות מימון וטרייד-אין לרכביכם הישן? השאירו פרטים כאן ונציגי החברה ישמחו לשוב אליכם בהקדם.

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם


    עוד מחדשות רכב