מתחרה לברלינגו ושות': ניסאן טאון סטאר

ניסאן מצטרפת לקטגוריית טנדרוני העבודה עם דגם הטאון סטאר (Townstar) אשר מחליף את המסחרית NV200 וישווק בגרסאות מסחריות ונוסעים כולל גרסה חשמלית עם טווח נסיעה של 285 ק"מ.

ששי כהן 27 בספט, 2021
ניסאן טאון סטאר

12 שנה לאחר שהביאה ניסאן לעולם את ה-NV200, מסחרית קלה עם מרכב ייחודי, מוותרת היצרנית על הדגם ומחליפה אותו עם דגם חדש העונה לשם טאון סטאר, המהווה למעשה את גרסת ניסאן לרנו קנגו החדשה וכניסה ראשונה לקטגוריית הטנדרונים (compact van) כמתחרה לברלינגו, קנגו, דובלו ואחרים.

ניסאן טאון סטאר

הטאון סטאר החדש (Townstar) כאמור הוא למעשה רנו קנגו החדשה בשינויים קוסמטים קלים, כאשר את עיקר השינויים תפגשו בעיצוב חזית הרכב. הדגם ישווק בגרסה מסחרית סגורה וכן בגרסת נוסעים, כאשר בגרסת העבודה עם המרכב הסגור ימצאו הלקוחות כושר העמסה עד 800 ק"ג. בתוך תא הנוסעים תמצאו סביבת נהג ונוסעים מודרנית עם אופציה לאבזור עשיר יחסית, לרבות מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "8, מצלמת רוורס וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית ושלל מערכות בטיחות מתקדמות. הגרסה החשמלית תצויד גם בלוח שעונים דיגיטלי ויחידות תאורה ראשיות מסוג LED.

ניסאן טאון סטאר

היצע הדגמים יכלול גרסת טורבו בנזין המצוידת במנוע 1.3 ליטר המפיק 130 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית כפולת מצמדים לבחירה, כאשר לצידה תוצע גם גרסה 100% חשמלית (המחליפה של ה-NV200e) המצוידת במנוע חשמלי המפיק 100 כ"ס וסוללת 44 קוט"ש המבטיחה טווח נסיעה עד 285 ק"מ לפי נתוני היצרן. הדגם תומך גם בטעינה מהירה DC ומאפשר טעינה של 0-80% מהסוללה תוך 42 דקות בלבד. כמקובל בקרב דגמים חשמליים, גם במקרה הנוכחי יקבלו רוכשי הדגם אחריות מלאה ל-5 שנים או 160,000 ק"מ ואחריות לסוללה ל-8 שנים.

ניסאן טאון סטאר

לעת עתה, לא ידוע עדיין מתי תגיע הניסאן טאון סטאר החדשה לארץ. עוד קודם אליה עתידה קרסו מוטורס להביא לארץ את הדור החדש של רנו קנגו, לאחר ששיווק הדגם הנוכחי פסק לאחרונה. 

עוד מחדשות רכב