מתחרה לספורטאז': נחשף שברולט טריילבלייזר החדש

שברולט טריילבלייזר החדש יתברג בין הטראקס הקומפקטי לאקווינוקס הגדול ויתחרה בקטגוריית רכבי הפנאי המשפחתיים בדגמים כמו ספורטאז', טוסון ואחרים. בישראל ב-2020.

ששי כהן 30 במאי, 2019
שברולט טריילבלייזר החדש

ג'נרל מוטורס  חשפה הלילה את שברולט טרייל בלייזר החדש, אשר חוזר לשוק לאחר 11 שנות היעדרות, ויוצע בדגם חדש לחלוטין שיתחרה הפעם בקטגוריית הג'יפונים המשפחתיים (C-SUV) הפורחת, כמתחרה לדגמים מובילים כמו יונדאי טוסון, קיה ספורטאז', מאזדה CX-5 ואחרים.


הדור הקודם של הטריילבלייזר שווק בישראל בשנים 2004-2008 והתחרה אז ברכבי שטח גדולים ויקרים כמו מיצובישי פאג'רו וטויוטה לנד קרוזר. ייצור הדגם פסק בעולם ב-2008, ודור חדש שהחליף אותו ב-2012, שווק רק בדרום אמריקה ובמזרח ולא הגיע לעולם המערבי.

הטריילבלייזר החדש זוכה למרכב משפחתי קומפקטי (במונחים אמריקאים) ויתברג בין הטראקס הקטן לאקווינוקס הגדול, ועתיד להגביר משמעותית את מכירות הדגם בארץ, כאשר ישחק לראשונה בקטגוריית הרכב החזקה ביותר בישראל, וזאת בתנאי שיגיע עם מפרט מתקדם ותג מחיר תחרותי.

לצד עיצוב מודרני ברוח שברולט בלייזר החדש, עם הופעה שרירית ודינמית, המזכירה משהו גם את הראב 4 החדש של טויוטה, יוצע הרכב עם 2 חבילות עיצוב, כאשר הבכירה (RS) כוללת גם מרכב סטייליסטי יותר בצביעה דו-גוונית, חישוקי גלגלים ספורטיביים יותר ושינויים קוסמטים נוספים. הדגם ישווק עם חבילת בטיחות מקורית מתקדמת, הכוללת כסטנדרט: התרעת שמירת מרחק כולל זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית והתרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, כאשר כאופציה יוצעו גם בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד, מצלמת רוורס ברזולוציה גבוהה עם פסי הכוונה, ומערכת סיוע לביצוע חניה.
שברולט טריילבלייזר החדש

בחברה לא חושפים לעת עתה נתונין טכניים אודות היצע המנועים, תיבות ההילוכים וכו', אך סביר שהדגם יוצע עם מנועי טורבו, ייתכן ואפילו עם מנוע הטורבו 1.5 ליטר הנמצא כיום בדגמים כמו המאליבו והאקווינוקס, בשידוך לתיבת הילוכים רציפה.

מחברת UMI, יבואנית שברולט בישראל, נמסר כי הטרייל בלייזר החדש יגיע לארץ במהלך 2020. שיווקו של הדגם בארה"ב צפוי להתחיל כבר בתחילת השנה הבאה.



עוד מחדשות רכב