מתיחת פנים: קדילאק CT6 המחודש 2019 בישראל

קבוצת UMI מתחילה בשיווק קדילאק CT6 המחודש ל-2019, הכולל עיצוב מעודכן, גיר אוטומטי 10 הילוכים, היגוי אחורי אקטיבי ועוד. המחיר תחרותי ונקבע על 590,000 שקל.

ששי כהן 28 במאי, 2019
קדילאק CT6 המחודש 2019

קצת יותר משנתיים לאחר שנחתה בישראל קדילאק CT6, ספינת הדגל של מותג היוקרה האמריקאי, מודיעה UMI היבואנית על התחלת שיווק הדגם המחודש, לאחר שעבר מתיחת פנים של אמצע החיים, האמורה לשפר את יכולותיו מול שלל המתחרות.


ה-CT6 שפעילה בארץ  בשני סגמנטים, כמתחרה בגודל ובאיכות בשוק מכוניות הפאר (בדגמי מרצדס S קלאס, אאודי A8 ואחרות) וכן במכוניות הסאלון, בזכות תג מחיר המקביל יותר לגרסאות הבכירות של אאודי A6, מרצדס E קלאס ואחרות, זוכה בדגם המחודש לשדרוג קל למראה החיצוני עם גריל חדש, פנסי חזית ופנסים אחוריים חדשים בהתאם לשפה העיצובית החדשה של המותג, וכן עדכונים קלים לתא הנוסעים עם ידית הילוכים אלקטרונית, בקרת אקלים 4 אזורים, ביטול רעשים אקטיבי, פתיחת תא מטען עם הרגל והקרנת סמל קאדילק על הרצפה/כביש, מערכת בידור אחורית הכוללת שני מסכים בגודל 10 אינץ', אוזניות אלחוטיות ועוד, לצד שדרוג מערכות הבטיחות עם תוספת של מצלמת 360 שמעתה דיגיטלית באיכות HD, מצלמת מראה משופרת הכוללת זום, ראיית לילה, התראה על הולכי רגל בנסיעה לאחור כולל בלימה בנסיעה לאחור.

קדילאק CT6 המחודש 2019

את החדשה העיקרית בדגם המחודש תמצאו דווקא מתחת למכסה המנוע, עם ציודו של הרכב בתיבת הילוכים אוטומטית עם 10 הילוכים במקום 8, ותוספת של מערכת   MAGNETIC RIDE CONTROLלשיפור איכות הנסיעה וגלגלים אחוריים אקטיביים המשפרים את אחיזת הכביש  בפניות חדות. 

מעבר לכך, זו אותה CT6 גדולה ואיכותית, ואף קלת משקל (יחסית) הודות לשימוש נרחב באלומיניום במרכב הרכב, המצוידת במנוע בנזין V6 בנפח 3.6 ליטר, המפיק 335 כ"ס ו-39.1 קג"מ והנעה כפולה כסטנדרט.

מחיר קדילאק CT6 נקבע על 590,000 שקל.



עוד מחדשות רכב