מתקרב לייצור: פולקסווגן ID. קליפורניה נחשף בתמונות ריגול נוספות

פולקסווגן ID. קליפורניה החשמלי ייחשף רשמית בחודש מרץ הקרוב ויגיע לייצור מאוחר יותר השנה, אך בינתיים נחשפו בחו"ל תמונות פנים של המיניוואן החשמלי החדש והמפתה של היצרן.

ששי כהן 31 בינו, 2022
פולקסווגן ID. קליפורניה

קרוב לחמש שנים לאחר שהוצג כדגם קונספט ראוותני וחשמלי, מתקרב לייצור סוף סוף פולקסווגן ID. Buzz, המיניוואן החשמלי החדש של היצרן והגרסה המחודשת של המיניבוס המיתולוגי של שנות השישים פולקסווגן באס (BUS), שתמונות פנים ראשונות שלו נחשפות כעת ע"י פורום בחו"ל.

כזכור פולקסווגן אישרה רשמית רק לפני חודש שהדגם החדש אכן יגיע לשוק בגרסת ייצור, אך זה יעשה רק בדגמי 2023 שהייצור שלהם יחל מאוחר יותר השנה, שגם זוכים לשם חדש: "ID קליפורניה" המרמז על שוק היעד העיקרי של הדגם, שיורכב בפס הייצור במפעל החברה בהאנובר – גרמניה שזוכה בימים אלה להסבה לייצור דגמים חשמליים. עבור פולקסווגן, סדרת החשמליות שלה רושמת הצלחה גדולה באירופה והדגם החדש יצטרף לשלושת דגמי הדור החדש של החשמליות של היצרן (ID.3, ID 4 ו-ID.5) שהולכים ותופסים נתח משמעותי יותר מסך מכירות היצרן בעולם.

פולקסווגן ID. קליפורניה

צילום מתוף פורום VWIDTALK

כעת מפרסם פורום הרכב "VW ID. TALK" תמונות ריגול של תא הנוסעים של הקליפורניה החדש, מהן ניתן להבין שעיצוב סביבת הנהג והנוסעים יהיה בשפת העיצוב המוכרת של דגמי ID. החדשים, עם עיצוב מינימליסטי עם מיעוט מתגים, לוח שעונים דיגיטלי קטן מול פני הנהג, ומסך מולטימדיה מרכזי גדול השולט על מגוון מערכות הרכב. אל אלו מצטרפים דיפוני פנים במגוון שילובי צבעים נועזים המקנים לרכב הופעה ייחודית, סטייליסטית וצעירה. לראשונה נחשפת גם תמונת ריגול של דגם הקומבי, הגרסה המסחרית של הדגם שמיועדת לשוק העבודה כמוביל מטען.

פולקסווגן ID. קליפורניה

צילום מתוף פורום VWIDTALK

פרטים נוספים אודות הקליפורניה החדש אין ממש לעת עתה, מעבר לזה שהיא תיוצר רק בגרסאות חשמליות על פלטפורמת MEB המוכרת של היצרן, ואלו ייחשפו בחודשים הקרובים, ולמעשה עם השקה ראשונית רשמית של הדגם ב-9 במרץ 2022. מה הסיכוי שלה להגיע לארץ? בואו נראה את צ'מפיון מוטורס היבואנית משיקה כאן רכב חשמלי ראשון של היצרן, משהו שלא נראה ממש כרגע באופק, בהתחשב בהעדפות היצרן לשווק את כל תוצרתו כרגע בעיקר באירופה.

עוד מחדשות רכב