נוהגים בסוזוקי קרוסאובר או ויטארה? ייתכן ובקרוב תזומנו למוסך

חברת מכשירי תנועה תזמן בימים הקרובים בעלים של דגמי סוזוקי ויטארה וקרוסאובר משנתונים מסוימים, לצורך טיפול במוסך בעקבות תקלה בטיחותית אפשרית במערכת הבלימה ו-Recall שהוציא היצרן.

ששי כהן 17 בנוב, 2022
סוזוקי קרוסאובר

חברת מכשירי תנועה מודיעה על ריקול (Recall) לדגמי סוזוקי קרוסאובר משנות הייצור 2017-2021 ולדגמי סוזוקי ויטארה משנות הייצור 2019-2022 עקב ליקוי בטיחותי במערכת הבלימה, בהמשך להודעתו של היצרן על קיומה של תקלת בטיחות סדרתית לחלק מהמכוניות מהדגמים הנ"ל, שנובעת מליקוי שהתגלה במערכת משאבת וואקום של מגבר הבלם העשוי לפגוע בתפקוד הרכב.


לכל בעלי הרכבים המוזכרים כאן תישלח בימים הקרובים הודעה מטעם היבואן. לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שירות הלקוחות של היבואן בטלפון 1-700-701-900 או להיכנס לבדיקה עצמית באתר היבואן ע"י לחיצה בקישור כאן.

את תיקון תקלת הבטיחות הסדרתית ניתן לבצע רק במוסכי היבואן המורשים והתיקון אינו עולה כסף, ומומלץ לקבוע תור מסודר לפני ההגעה למוסך.

על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים מיום קבלת המכתב, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכן לא ניתן יהיה לבצע העברת בעלות.

 

עוד מחדשות רכב