נחשפה מכונית העל החדשה מזראטי MC20

מזראטי מצטרפת למועדון מכוניות העל עם ה-MC20 החדשה שנחשפה אמש באיטליה. בתפריט: עיצוב של סופר קאר, מנוע מרכזי 630 כ"ס המספק תאוצה ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות והבטחה לפיתוח עצמאי 100% מזראטי.

ששי כהן 10 בספט, 2020
מזראטי MC20

יצרנית הרכב היוקרתית מזראטי נכנסת לעידן חדש בו מבטיחה החברה האיטלקית השקה של 13 דגמים חדשים בשלוש שנים הקרובות, המצאה מחדש של המותג וכניסה לעולם מכוניות העל עם ה-MC20 החדשה שנחשפה אתמול באיטליה, עימם מקווה היצרן לעבור לליגה הבכירה של מותגי היוקרה בעולם.


לצד עיצוב ספורטיבי וחושני ברוח מכוניות העל, מבטיחים במזראטי שלא מדובר שוב באיזו פרארי שהתחפשה למזראטי (לא שזה רע) כפי שהיה בעבר, אלא מכונית שהיא מפיתוח עצמאי מלא של מהנדסי החברה, או כפי שהם מתגאים לתאר אותה: "100% מזראטי". השם אגב MC הוא ראשי התיבות של Maserati Corse והמספר 20 מתאר את שנת 2020. בעבר יצרה מזראטי את ה-MC12 (ב-50 עותקים) שהיתה למעשה פרארי אנזו תחת תחפושת של מזראטי, אשר אפשרה ליצרן להתחרות במירוצים ואף עם הישגים מכובדים.

מזראטי MC20

ה-MC20 תצויד במנוע מרכזי-אחורי קטן יחסית V6 בנפח 3.0 ליטרים המפיק 630 כ"ס ב-7,500 סל"ד ומומנט מרבי של 73.7 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 8 הילוכים והנעה אחורית ודיפרנציאל מוגבל החלקה מכני, או עם אופציה לאלקטרוני. יחד עם שימוש נרחב בקרבון וחומרים מתקדמים אחרים, המאפשרים משקל הנמוך מ-1.5 טון, מבטיחה המכונית תאוצה ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות, או תאוצה ל-200 קמ"ש ב-8.8 שניות, לצד מהירות מרבית של 325 קמ"ש. על סעיף הבלימה אחראים בלמי דיסק קדמיים בקוטר 380 מ"מ ואחוריים בקוטר 350 מ"מ.

מזראטי MC20

בתוך תא הנוסעים תפגשו עיצוב ספורטיבי המוכר מעולם מכוניות העל, עם צמד מושבי ספורט קדמיים, לוח שעונים דיגיטלי "10, מולטימדיה מרכזית "10, שפע של עור (חלקו אלקנטרה) המרפד את תא הנוסעים ולוח השעונים, ושלל נגיעות קוסמטיות לחידוד האווירה הספורטיבית היוקרתית.

מחברת סמלת יבואנית מזראטי בישראל, נמסר שהדגם צפוי להגיע לארץ ברבעון השלישי של 2021 ובידי היבואן כבר נרשמו 5 הזמנות מוקדמות (לאחר שהיצרן כבר החל בטיזרים לדגם לפני מספר חודשים). 




עוד מחדשות רכב

שפת עיצוב חדשה