נחשפה פולקסווגן פולו GTI המחודשת 2021

פולקסווגן חושפת מתיחת פנים מקיפה לפולו GTI, המיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של היצרן, וכוללת שדרוג האבזור והבטיחות. בארץ רק בשנה הבאה.

ששי כהן 01 ביול, 2021
פולקסווגן פולו GTI המחודשת 2022

משפחת הפולו ממשיכה להתחדש: זמן קצר לאחר שחשפה היצרנית את דגמי הפולו המחודשים ל-2021, נחשפה אמש גם מתיחת פנים לפולו GTI שחוגגת כבר 3 שנים מאז שהוצג הדור הנוכחי.

במסגרת מתיחת הפנים, מיישרת קו הפולו עם שפת העיצוב הנוכחית של פולקסווגן, וכוללת חזית מחודשת לרכב, עם תאורת LED בעיצוב חדש, אפשרות לתאורה ראשית אדפטיבית חכמה מסוג מטריקס LED, הכוללת מופע תאורה מתקדם יותר בחזית (כולל פס תאורה הנמתח לרוחב הגריל ומחבר את צמד הפנסים הראשיים), פגוש קדמי בעיצוב חדש הכולל גם אופציה לפנסי ערפל מעוצבים מסוג LED. בצידי הרכב תוצע המכונית עם חישוקי גלגלים קלים "17 / "18 לבחירה ובחלקה האחורי של המכונית נרשמים פגוש ויחידות תאורה בעיצוב חדש, לצד יציאת מפלט כפולה ומודגשת יותר.

פולקסווגן פולו GTI המחודשת 2022

בתוך תא הנוסעים תפגשו טכנולוגיה מתקדמת ואווירה הייטקית יותר עם החלפת בקרת האקלים בכפתורי מגע, הגה בעיצוב חדש הכולל גם הוא מתגי מגע, מולטימדיה מהדור האחרון של היצרן ( MIB 3.1 ) הכוללת מסכי מגע בגודל "8 בגרסת הכניסה או "9.2 בגרסה המאובזרת, תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, משטח טעינה אלחוטי לנייד, לוח שעונים דיגיטלי "10.25 ושלל עדכונים קוסמטיים בחלל הנוסעים. בסעיף הבטיחות, משתדרגת בקרת השיוט של הרכב במערכת החדשה של היצרן ה-Travel Assist הפועלת במהירויות של 0-210 קמ"ש ושולטת על ההגה, הבלמים ודוושת התאוצה.

פולקסווגן פולו GTI המחודשת 2022

מתחת למכסה המנוע מצוידת הפולו GTI באותה יחידת כח מוכרת הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים המפיק 207 כ"ס ו-32.6 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מציע הרכב תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות ומהירות מרבית של 240 קמ"ש. בפולקסווגן מסתפקים בשדרוג קל של מערכת המתלים ובמערכת בלמים מחוזקת ביחס ליוצא.

מחברת צ'מפיון מוטורס יבואנית פולקסווגן בישראל, נמסר שהפולו המחודשת (בגרסאות הרגילות וה-GTI) צפויה להגיע לארץ במחצית הראשונה של 2022.

 

עוד מחדשות רכב