פולקסווגן פולו 2021 מתחדשת במתיחת פנים מקיפה

כשפיג'ו 208, רנו קליאו ואפילו טויוטה יאריס שולטות בקטגוריית הסופר-מיני באירופה, פולקסווגן פולו זקוקה למתיחת פנים משמעותית שתזניק אותה כלפי מעלה. אז עכשיו זה קורה ויש לנו כאן בייבי גולף החדשה.

ששי כהן 24 באפר, 2021
פולקסווגן פולו 2021

4 שנים לאחר שהוצג הדור השישי של פולקסווגן פולו, מכונית הסופר-מיני הפופולרית של היצרן בחו"ל אך הרבה פחות בארץ, מתעדכן הדגם במתיחת פנים של אמצע החיים, האמורה להזריק לו רעננות ולחזק את יכולותיו מול המתחרות החדשות באירופה שהשתלטו על קטגוריית הסופר-מיני ודחקו אותו די לאחור, כאשר נכון לתחילת 2021 מובילות את מכירות הקטגוריה באירופה פיג'ו 208, רנו קליאו, טויוטה יאריס ואפילו סיטרואן C3. מתיחת הפנים החדשה של הפולו, אמורה להשיב להן מלחמה.


במסגרת העדכון ל-2021, זוכה הפולו לעיצוב חיצוני מעודכן, הכולל חזית מחודשת ונאה יותר לרכב (יחידות תאורה ראשיות בטכנולוגיית LED כסטנדרט ובעיצוב מעט שונה, גריל ופגוש חדשים ואופציה לתאורה ראשית IQ Light (סוג של מטריקס LED), כאשר לראשונה יוצע הדגם גם בגרסת R ליין, הכוללת חבילת עיצוב חיצונית ופנימית ספורטיבית, לרבות פס תאורה LED שנמתח לרוחב הגריל הקדמי ומחבר בין צמד יחידות התאורה הראשיות. בצידי הרכב תמצאו חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ובחלקה האחורי נרשמות יחידות תאורה חדשות מסוג LED, עיצוב מחודש לפגוש וכיתוב "POLO" במרכז דלת תא המטען.

פולקסווגן פולו 2021

בתוך תא הנוסעים רושמת הפולו החדשה התקדמות טכנולוגית רבה, ובדומה לגולף החדשה גם היא מתעדכנת בלוח שעונים דיגיטלי בעל שלל אפשרויות התאמה אישית כסטנדרט, משטח בקרת אקלים שהפך להיות דיגיטלי עם כפתורי מגע, משטח טעינה אלחוטי לנייד, ושלל שדרוגים קוסמטיים לרבות ריפודי מושבים בעיצוב חדש. גם מערכת המולטימדיה מתעדכנת בדור חדש – MIB3 שיוצע עם מסך "6.5 בגרסת הכניסה או "8 בגרסאות המאובזרות יותר וכולל תפעול משודרג לצד תמיכה אלחוטית באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.

פולקסווגן פולו 2021

מבחר המנועים נותר ללא שינוי כאשר הגרסאות הרלוונטיות לארץ ימשיכו להגיע עם מנוע טורבו 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר שיוצע בהספק של 95 כ"ס עם גיר ידני או אוטומטי לבחירה, וכן בגרסת 110 כ"ס אוטומטית חזקה יותר. בסעיף הבטיחות, לצידן של מערכות הבטיחות הקיימות, מוסיפה פולקסווגן כרית אוויר מרכזית בין צמד המושבים הקדמיים האמורה למנוע התנגשות של ראשי הנוסעים מלפנים בזמן תאונה, וכן בקרת השיוט האדפטיבית זוכה לתוספת של מערכת ה-Travel Assist השולטת על ההגה, הגז והבלמים עד למהירות של 210 קמ"ש.

מאז תחילת השנה אגב, עלו לכבישי ישראל כ-210 מדגמי הפולו (החל מ-111,900 שקל לדגם האוטומטי), נתון הגבוה באופן מפתיע ממכירות דגם ה-T קרוס שהיבואן העריך שהוא יוביל את המכירות בארץ (135 מסירות בלבד מתחילת השנה), כאשר האחיות החורגות שלה מסרו נתונים דומים, כמו סקודה פאביה עם 222 מסירות ואאודי A1 עם 180 מסירות, כאשר סיאט איביזה החולקת עימם שלל מכלולים משותפים מרכזת את מרבית מכירות הקבוצה בארץ עם 1,865 מסירות ברבעון הראשון של 2021.




עוד מחדשות רכב