נחשקת ויקרה: אופל אסטרה החדשה בישראל

אופל אסטרה החדשה הושקה הבוקר בישראל, וכחלק מאסטרטגיית היבואן להפוך את המותג לנחשק, היא תשווק רק בגרסת ה- GS-Line הספורטיבית למראה ועשירה באבזור, המצוידת במנוע טורבו 130 כ״ס. המחיר יחל מ-159,000 שקל.

ששי כהן 12 בספט, 2022
אופל אסטרה החדשה 2022

קצת יותר משנה לאחר שנחשף לראשונה בעולם הדור השישי של אופל אסטרה, השיקה הבוקר יבואנית אופל את האסטרה החדשה בישראל, המצטרפת לסגמנט המשפחתיות שנמצא אמנם בירידה, אך עדיין נהנה מביקוש גבוה בשוק המקומי. הדגם החדש יוצע בתחילת הדרך בגרסת טורבו בנזין, כאשר גרסת הפלאג-אין של הרכב צפויה להגיע בשנה הבאה, ומעט מאוחר יותר באותה שנה גם הגרסה ה-100% החשמלית של הדגם שטרם הוצגה בעולם, בדרך לאסטרטגיית היבואן לחשמל את כל היצע הדגמים של אופל בישראל עד שנת 2024.

האסטרה החדשה, היא המכונית הראשונה של אופל שהוצגה תחת קונצרן סטלנטיס (בעל הבית החדש), וכחלק מהוזלת העלויות, פותחה על פלטפורמת ה-EMP2 הפופולרית של היצרן, ואף חולקת מכלולים רבים עם פיג'ו 308 החדשה (האחות החורגת מבית). יחד עם זאת, מדובר במכונית שמזוהה עם שפת העיצוב החדשה של אופל, ולדברי היצרן כוללת את האופי וה-D.N.A הגרמני של היצרן. הדגם מצטרף לסגמנט המשפחתיות האצ׳בק 5 דלתו, וכולל הופעה מראה ספורטיבי ועיצוב המצליח לשלב הופעה מודרנית ונאה עם סממני עיצוב המזכירים את דגמי העבר.


הדגם הושק בארץ בהשקת נהיגה מהמרכז לים המלח, ורכבי המבחן שהגיעו בשלל צבעים מרהיבים, צוידו ברמת הגימור הגבוהה ״GS-Line" ( היחידה כרגע בישראל) הכוללת מרכב דו-גווני עם גג, קורות ומראות צד בצבע שחור מבריק, גג זכוכית חשמלי, חישוקי גלגלים קלים "18, תאורת LED היקפית ופנסי מטריקס לד בחזית, לוגו וסמלים מושחרים, שמשות אחוריות כהות ועוד.

אופל אסטרה החדשה 2022

האסטרה צומחת קלות במידות עם 4.39 מטר לאורך, 1.86 מטר לרוחב, גובה של 1.46 מטר ובסיס גלגלים שצמח ל-267 ס"מ. למרות שמדובר בצמיחה קלילה במידות, באופל מציינים שהדגם מרווח משמעותית בתא הנוסעים הודות לתכנון חכם יותר של המרכב והקטנת מכסה המנוע, אך בנסיעת ההיכרות שערכנו עם הדגם גילינו מושב אחורי מעט צפוף מהצפוי. נפח תא המטען הוא מהגדולים בקטגוריה ועומד על 422 ליטר ואף כולל גלגל רזרבי לשעת הצורך.

אופל אסטרה החדשה 2022

תא הנוסעים מציע קפיצת מדרגה מול הדגם היוצא, עם עיצוב נקי ומיעוט מתגים (שינוי גדול ביחס לאסטרה היוצאת) ומבטיח שילוב של חדשנות יחד עם שימושיות ותפעול קל ונגיש למערכות הרכב. לצד איכות הרכבה גבוהה ושימוש נרחב במשטחים מפלסטיק איכותי ורך למגע, כוללת המכונית אבזור עשיר כסטנדרט עם לוח שעונים דיגיטלי "10, מולטימדיה עם מסך מגע "10 תומכת אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי (גם אלחוטיים), ידית הילוכים אלקטרונית זעירה, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים כפולת אזורים, כניסה והנעה ללא מפתח, חימום מושבים קדמיים והגה, קיפול מראות חשמלי, מושב נהג חשמלי ועוד, כאשר האבזור הבטיחותי כולל התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב עם שמירה על מיקום הנבחר בנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, הצגת תמרורי מהירות בלוח המחוונים, התרעת עייפות הנהג, התרעת שטח מת במראות הצד, התרעה על תנועה חוצה מאחור, החלפת אורות אוטומטית, פנסי מטריקס לד, מצלמות 360 מעלות, חיישני חניה היקפיים ועוד.אופל אסטרה החדשה 2022

הדגם ישווק בשלב הראשון בגרסת בנזין בלבד הכוללת מנוע טורבו 1.2 ליטר המפיק 130 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים, ומדובר ברכב שקיבל את הסימן ״אוטובאן פרוף״ המעיד שהמכונית מיועדת לנהיגה מהירה ובטוחה על כבישי האוטובאן הגרמניים המאפשרים נהיגה ללא הגבלת מהירות…

התאוצה ל-100 קמ״ש עומדת על 9.7 שניות והמהירות המרבית על 210 קמ״ש. צריכת הדלק לפי נתוני היצרן עומדת על 16.9 ק״מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.

מחיר אופל אסטרה 2022 נקבע על 158,990 שקל ואם תבחרו בכל צבע שהוא לא צהוב, תצטרכו להוסיף בין 1,000-2,000 שקל תוספת. באופל מכוונים את הדגם כמתחרה לגרסאות היקרות בקטגוריה, כמו פולקסווגן גולף לייף פלוס, סיאט לאון FR, ומאזדה 3 האצ׳בק פרימיום וביחס אליהן רק המאזדה יקרה יותר בארץ. הדגם ישווק בארץ עם אחריות מלאה ל-4 שנים או עד 120,000 ק״מ, ולדברי דני שביט, מנכ״ל לובינסקי, היבואן בחר לשווק את הדגם בארץ רק ברמת הגימור הספורטיבית והיקרה, כחלק מהפיכתה של אופל למותג נחשק ולא רכב לציים שנמכר בהנחות, בדומה למה שנעשה עם שאר דגמי אופל בשנים האחרונות, המוכיחים בינתיים סחירות ושמירת ערך טובים משמעותית מימי אופל בידי היבואן הקודם.

 

 

עוד מחדשות רכב