ניסאן גו'ק החדש 2020 נחשף בפרטים ראשונים

ניסאן חושפת תמונות ופרטים ראשונים על הדור החדש של הג'וק, שצומח במידות, יצויד לראשונה בחבילת בטיחות מתקדמת ומנועי טורבו חזקים וחסכוניים מהדור הנוכחי. חשיפה רשמית בדיוק בעוד שבועיים.

ששי כהן 20 באוג, 2019
ניסאן ג'וק החדש 2020

8 שנים לאחר שהגיע לראשונה לעולם ניסאן ג'וק, חלוץ הקרוסאוברים העירוניים שזכה להצלחה נאה בעולם, מתחילה ניסאן לשגר טיזרים אודות הדור השני של הג'וק שייחשף רשמית בחודש הבא.


הג'וק החדש ל-2020 שומר על העיצוב החריג והמתקדם של הרכב, אך לוקח אותו צעד קדימה עם יישור קו עם שפת העיצוב הנוכחית של ניסאן, מראה מודרני יותר, וגם מידות גדולות מהדור היוצא, האמורות לספק תא נוסעים ותא מטען גדולים מהדגם היוצא, ובכך לטפל בנקודת התורפה העיקרית של הדגם הנוכחי. לפי התמונות הבודדות שפורסמו, יצויד הג'וק גם בחישוקי גלגלים עם אופציה לקוטר "19, תאורת LED מלאה היקפית ועוד.
ניסאן ג'וק החדש 2020

הדגם החדש פותח גם על שלדת ה- CMF-B המשותפת לרנו, ואמורה לספק נוחות נסיעה גבוהה יותר, לצד בטיחות טובה יותר ותמיכה בשלל מנועים חדשים (חזקים וחסכוניים מבעבר), לרבות ככל הנראה מנועי הטורבו 1.0, 1.3 ליטר של רנו, מנוע טורבו-דיזל 1.5 ליטר ואולי גם עם גרסה ספורטיבית חדשה שתצויד במנוע טורבו 1.6 ליטר בנזין בהספק שינוע סביב ה-200 כ"ס. מעבר לכך, תצויד המכונית בחבילת בטיחות מתקדמת ProPILOT של היצרן, עם אופציה לנהיגה חצי אוטונומית.

ניסאן ג'וק החדש 2020 ייחשף רשמית בדיוק בעוד שבועיים (ה-3/9/19) ויגיע לשווקים הראשונים עוד לפני סוף השנה. לארץ צפוי הדגם להגיע רק במחצית הראשונה של 2020.




עוד מחדשות רכב