ניסאן קשקאי החדש בישראל – החל מ-159,990 שקל

ניסאן קשקאי החדש 2021 זוכה לעיצוב חדש, תא נוסעים מרווח, מאובזר ובטיחותי מבעבר, וישווק בגרסת טורבו בנזין 1.3 ליטר 157 כ"ס ותיבה אוטומטית רציפה, שזוכה לראשונה לתוספת של מערכת מיקרו היברידית. המחיר מתייקר באלפי שקלים.

ששי כהן 11 באוג, 2021
ניסאן קשקאי החדש 2021

7 שנים לאחר שהושק בארץ הדור הנוכחי של ניסאן קשקאי, אחד מרכבי הפנאי הפופולרים בישראל בשנים האחרונות, השיקה הבוקר קרסו מוטורס היבואנית את הדור השלישי של הקשקאי ל-2021, שמבטיח להיות מעוצב, גדול, מאובזר ובטיחותי מהדגם היוצא, אך גם מוותר על גרסת הדיזל החסכונית של הדור היוצא וישווק בשלב הראשון בגרסת טורבו בנזין 1.3 ליטר.

הקשקאי החדש פותח על פלטפורמת ה-CMF המוכרת שעברה שדרוג שלישי שלה בחיים ומציע עיצוב חדש, שרירי ומודרני לרכב המציע מראה שרירי יותר של ג'יפון, וחזית הכוללת גריל בעיצוב "V MOTION" החדש של היצרן, יחידות תאורה ראשיות בטכנולוגיית LED ובעיצוב של בומרנג, הקשקאי החדש צומח גם במידות ומבטיח תא נוסעים מרווח מבעבר הודות לאורך של 4.42 מטר (3.5+ ס"מ), רוחב של 1.83 מטר (2.9+ ס"מ), גובה של 1.63 מטר (3.5+ ס"מ) ובסיס גלגלים של 266 ס"מ (2+ ס"מ), נפח תא המטען צמח משמעותית ועומד כעת על 504 ליטר ועדיין כולל גלגל רזרבי שהולך ונכחד לאט לאט מתעשיית הרכב.

ניסאן קשקאי החדש 2021

תא נוסעים

בתוך תא הנוסעים תמצאו עיצוב חדש לסביבת הנהג והנוסעים והבטחה לשדרוג איכות החומרים וההרכבה. אבזור הדגם כבר מגרסת הבסיס "אטנטה טופ" כולל: חישוקי גלגלים קלים "17, גג זכוכית פנורמי, שמשות אחוריות מושחרות, כניסה והנעה ללא מפתח, פנסי חזית מסוג LED, פנסים אחוריים משולבים LED, לוח שעונים משולב מסך דיגיטלי "7, ידית הילוכים אלקטרונית, הגה עור קטום בעיצוב החדש של ניסאן, בקרת אקלים מפוצלת (אך ללא יציאות מיזוג אחוריות) בלם יד חשמלי, בורר מצבי נהיגה, קיפול מראות חשמלי, מולטימדיה דוברת עברית עם מסך מגע "8 ותמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מצלמת רוורס, חיישני אורות וגשם ועוד.

ניסאן קשקאי החדש 2021

רמת הגימור האמצעית " אסנטה טק" כוללת גם חישוקי גלגלים קלים "18, מסך "9 למולטימדיה, מערכת ניווט מקורית, פתחי מיזוג אחוריים, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך "12.3, דלת תא מטען חשמלית, מצלמות 360 מעלות ועוד. רמת הגימור הבכירה" טקנה" כוללת בנוסף: מושב נהג חשמלי, חיבור CARPLAY אלחוטי, משטח טעינה אלחוטי לנייד 15 וואט, תצוגה עילית של נתוני הדרך על השמשה הקדמית, ריפודי מושבים משולבים בד ועור סינטטי, חישוקי "19 קלים, דלת תא מטען חשמלית ועוד.

בטיחות

אבזור הבטיחות משתדרג משמעותית מול הדור היוצא עם חבילת ה- ProPILOT הכוללת: 7 כריות אוויר (כולל כרית אוויר מרכזית בין צמד המושבים הקדמיים), התרעת שמירת מרחק הכוללת זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית משופרת, התרעת סטיה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה ושמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד עם התערבות אקטיבית, החלפת אורות אוטומטית, התרעת עייפות הנהג, זיהוי תמרורי נהיגה,  התרעה על תנועה חוצה מאחור ועוד.

ניסאן קשקאי החדש 2021

מנוע טורבו 1.3 ליטר

הקשקאי החדש ישווק בשלב הראשון בארץ בגרסת מנוע אחת, הכוללת מנוע טורבו 1.3 ליטר, 4 צילינדרים, המפיק 157 כ"ס ו-27.5 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה המחליפה את תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים של הדור היוצא. לראשונה בדגם תמצאו גם תמיכה היברידית קלה עם תוספת של מערכת מיקרו היברידית 12V המסייעת לפליטת מזהמים נמוכה יותר, צמצום קליל של צריכת הדלק וסיוע קל בתאוצה. עם יחידת הכח הנ"ל מציע הדגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות, מהירות מרבית של 206 קמ"ש וצריכת דלק של 15.6 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

מחירון

מחיר ניסאן קשקאי 2021 החדש מתייקר בכמה אלפי שקלים ויחל מ-159,990 שקל לדגם הבסיסי, כ-169,990 שקל לגרסה האמצעית ועד 179,990 שקל לגרסת הטקנה הבכירה. צפי המכירות של היבואן מוערך ב-1,200 רכבים עד סוף השנה הנוכחית ו-4,000 מכוניות בשנת שיווק מלאה. 

 

 

עוד מחדשות רכב