סוזוקי סוויפט היברידית בישראל – החל מ-86,990 שקל

יבואנית סוזוקי מתחילה בשיווק הסוויפט החדשה, המצוידת במערכת היברידית קטנה המסייעת לחיסכון של 7% בתצרוכת הדלק ולראשונה כוללת גם חבילת בטיחות מקורית מתקדמת.

ששי כהן 09 בנוב, 2020
סוזוקי סוויפט היברידית

חודש לאחר שהשיקה מכשירי תנועה יבואנית סוזוקי את האיגניס ההיברידית, מודיעה היבואנית גם על התחלת שיווק הסוויפט ההיברידית, המצוידת במערכת מיקרו היברידית המסייעת קלות לחיסכון בדלק ולפליטת מזהמים נמוכה יותר, ומשתדרגת משמעותית בסעיף הבטיחות עם ציודה של המכונית לראשונה בחבילת בטיחות מקורית מתקדמת. מאז השקת הדגם בישראל בשנת 1986, נמסרו מעל ל- 50,000 דגמי סוויפט בישראל והוא הדגם הנמכר ביותר של סוזוקי בישראל.


הסוויפט החדשה זוכה לשינוי עיצוב קלים המתרכזים בחזית הרכב עם סבכה קדמית חדשה ועיצוב מחודש של הפנסים הראשיים, כאשר כל התאורה החיצונית של הרכב היא מסוג פנסי LED. הדגם ישווק ברמת גימור אחת וגבוהה "GLX" הכוללת כוללת בקרת אקלים דיגיטלית, מצלמת רוורס מקורית, ביותר, מולטימדיה מקורית 7 אינץ' הכוללת תמיכה באפליקציות אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי,מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, הגה מצופה עור, שמשות כהות, פנסי ערפל קדמיים, גלגלי סגסוגת מושחרים בקוטר 16 אינץ' וכניסה והתנעה ללא מפתח.

סוזוקי סוויפט היברידית

אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, מערכת זיהוי כלי רכב בשטח מת, התראת תנועה חוצה מאחור, התראה על עייפות הנהג, שליטה על אורות גבוהים, פנסי לד ראשיים ועוד.

מתחת למכסה המנוע תמצאו את יחידת הכח החדשה של היצרן, הכוללת מנוע בנזין 1.2 ליטר מסדרת ה- Dual Jet K12D החדשה, המתאפיין בחיסכון בדלק וברמות פליטת CO2 נמוכות במיוחד – 112 גרם בדגם הידני ו-122 גרם בדגם האוטומטי, הודות לשילוב מערכת מיקרו- היברידית הכוללת סוללת ליתיום-יון בקיבולת משודרגת של 10 אמפר-שעה ויכולה לאגור ולנצל יותר אנרגיה קינטית של הרכב. הספק המנוע עומד על 86 כ"ס והוא יוצע בארץ בשילוב לתיבת הילוכים ידנית (13.1 שניות ל-100 קמ"ש) או אוטומטית רציפה (12.2 שניות ל-100 קמ"ש). צריכת הדלק של המכונית עומדת על כ-20 ק"מ לליטר בממוצע בדגם הידני ו-18.5 ק"מ לליטר בממוצע בדגם האוטומטי שזכו שניהם לדרגת זיהום 3.

מחיר סוזוקי סוויפט היברידית החדשה נקבע על 86,990 שקל לדגם הידני ו-101,990 שקל לדגם האוטומטי. 



עוד מחדשות רכב