סוזוקי סוויפט היברידית תושק בארץ בדצמבר

לאחר השקת האיגניס ההיברידית בישראל, גם סוזוקי סוויפט זוכה למתיחת פנים הכוללת תוספת של יחידה מיקרו-היברידית וחבילת בטיחות מקורית מתקדמת. הדגם צפוי להגיע לארץ כבר בדצמבר הקרוב.

ששי כהן 20 באוק, 2020
סוזוקי סוויפט היברידית

3 שנים לאחר שנחת כאן הדור הרביעי של סוזוקי סוויפט, אחת ממכוניות הסופר-מיני המצליחות בארץ לאורך השנים, זוכה הסוויפט למתיחת פנים של אמצע החיים, המשפרת את יכולותיה מול המתחרות החדשות ומגיעה כעת גם לשווקים ראשונים באירופה.


חיצונית זוכה הסוויפט המחודשת לעיצוב מעט שונה לחזית הרכב, המנסה להקנות לרכב הופעה מעט יותר דינמית. בתוך תא הנוסעים רושמת המכונית עדכונים קוסמטיים קלים ומערכת מולטימדיה חדשה הכוללת גם תמיכה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, אך סביר שבארץ תמשיך המכונית להיות משווקת עם המערכת הנוכחית, הכוללת את שדרוג התוכנה של היבואן, אפליקציית WAZE ושלל אפליקציות נוספות כולל זיהוי קולי.
סוזוקי סוויפט היברידית

חשוב מכך, הסוויפט המחודשת זוכה לראשונה לחבילת בטיחות מקורית הכוללת התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, התרעת שטח מת במראות הצד, בקרת שיוט אדפטיבית, החלפת אורות אוטומטית (אור רגיל/גבוה) וזיהוי תמרורי מהירות. מקווים שכל המפרט הבטיחותי הזה יעשה את דרכו גם בגרסת האבזור המיועדת לשוק הישראלי.

סוזוקי סוויפט היברידית

בדומה לאיגניס ההיברידית שהושקה אתמול בארץ, גם הסוויפט החדשה מאמצת יחידת כח חדשה, הכוללת מנוע בנזין 1.2 ליטר ומנוע חשמלי (מערכת מיקרו היברידית) המציעים הספק משולב של 83 כ"ס ושיפור בנתוני צריכת הדלק ופליטת המזהמים. עם יחידת הכח הנ"ל מציעה הסוויפט תאוצה קצת פחות זריזה מהדגם הנוכחי, עם 12.2 שניות ל-100 קמ"ש, (בדגם האוטומטי), מהירות מרבית של 175 קמ"ש וצריכת דלק של 18.5 ק"מ לליטר בממוצע לפי תקן ה-WLTP. לצידה תוצע גם גרסה ידנית שמבטיחה 20 ק"מ לליטר בממוצע.

שיווק סוזוקי סוויפט החדשה בישראל צפוי להתחיל כבר בחודש דצמבר הקרוב, והמחירים צפויים לטפס קלות בשל הטכנולוגיה ההיברידית ותוספת חבילת הבטיחות. מחירים ומפרט ישראלי מלא יפורסמו עם התחלת השיווק. 




עוד מחדשות רכב