אחרי 48 שנה – סוף עידן 'רנו ספורט': 6 יחידות אחרונות בהחלט של רנו מגאן R.S

העידן החשמלי מביא לסיומו של מותג הספורט של רנו, ופריסבי היבואנית מכריזה כי נותרו למכירה לאספנים 6 יחידות אחרונות בהחלט של המגאן R.S במהדורת ULTIME ממוספרת וחתומה, לפני מעבר הייצור לחטיבת אלפין ולרכבים חשמליים.

ששי כהן 05 במרץ, 2024
רנו מגאן R.S ULTIME

היצע רכבי הספורט המונעים בדלק ממשיך להצטמצם במהירות ולאחר שלפני מספר חודשים הושקה האבארט 595 נובלורי S, בהזדמנות אחרונה לאבארט בנזין ידנית כאשר במקביל הושקה גם האבארט 500e החשמלית, וזמן קצר לאחר שנודע כי גם יבואנית יונדאי מסיימת את מכירת דגמי הספורט של ה-i20N וה-i30N לרגל הפסקת שיווק הדגמים באירופה ואצלנו, מגיעה גם ההודעה מחברת פריסבי יבואנית רנו, על סיום מכירת רנו מגאן R.S בישראל, עם 6 מכוניות אחרונות בהחלט שמוצעות כעת למכירה. המחליפות שיגיעו אחריה, יהיו כבר דגמים של חטיבת הספורט אלפין וכמובן רכבים חשמליים. 



המגאן R.S ULTIME , היא המגאן R.S האחרונה בסדרה והדגם האחרון שמציג את הלוגו של רנו ספורט, וכוללת את הסממנים החזותיים של רנו ספורט, כולל היהלום הכפול וגרפיקה ספציפית בהשראת הלוגו החדש של רנו. הפסים נמצאים על הגג ועל מכסה המנוע, הפגוש האחורי והדלתות – כולם בצבע שחור מט שיתאימו לצבעי הגוף הזמינים – לבן פנינה, צהוב סיריוס המחזיר את הצבעים האייקוניים של רנו ספורט וטוניק כתום היוצר עוצמה בניגוד. השנה שבה הוקמה רנו ספורט, 1976, כתובה באופן דיסקרטי בפסים בצד ימין.

רנו מגאן R.S ULTIME

הדגם כולל גם פגושים קדמיים רחבים יותר ב-60 מ"מ ואחוריים ב-45 מ"מ, פתחי אוורור צדדיים, תאורת FULL LED, מפלט מרכזי, אנטנת כריש, ספוילר ודיפיוזר אחוריים. רבים מהפרטים של הסדרה המוגבלת הזו הם כעת שחורים: הלוגואים, ידיות הדלתות, מסגרות החלונות, החישוקים (אפילו כיסויי האומים), מכסי הפגושים, הדיפיוזר האחורי בעיצוב Formula 1 Blade בפגוש הקדמי, המגיע עם גימור מבריק בתמה Ultime.

יחידת הכח של הדגם מבוססת על המגאן R.S. Trophy וכוללת מנוע טורבו 1.8 ליטר, 4 צילינדרים המפיק 300 כ"ס ו-42.8 קג"מ ב-3200 סל"ד, עם תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים וכפולת מצמדים עם מצמד רטוב ודיפרנציאל מכאני Torsen, שמניעים את המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.7 שניות בלבד. ה-Ultime מצויד בצמיגי-Bridgestone Potenza S007 semi-slicks  בשילוב עם חישוקי Fuji Light 19 אינץ' ובלמי Brembo ביציקה כפולה בעלי קליפרים אדומים. הסרן הקדמי עם צירים עצמאיים, שלדת CUP מונמכת, מעצורים הידראוליים שלביים לבולמי הזעזועים, ומערכת היגוי 4-גלגלים 4CONTROL המוסיפים לחוויית הנהיגה האולטימטיבית של מכונית ספורט – על מסלול ובכל מקום אחר.

רנו מגאן R.S ULTIME

האבזור הסטנדרטי כולל מושבי Bucket™ Recaro עם ריפוד אלקנטרה בצבע שחור טיטניום ולוגו R.S רקום. המפתח החכם של Ultime משקף את דוגמת היהלומים על הפסים. ספי הדלת הם בלעדיים ולכל דגם יש לוח מתכת ממוספר משלו ליד פקדי ההילוכים, בתחתית הקונסולה בחתימת לורן הורגון, הנהג ומומחה הפיתוח שעבד על Megane R.S לאורך הקריירה שלה.

מחיר רנו מגאן R.S ULTIME החל מ- ₪314,990. במקביל נמשך שיווקו של הדגם גם בגרסת ה-R.S. trophy במחיר החל מ-₪259,990 עד סיום המלאי.

עוד מחדשות רכב