סיאט אטקה 2021 זוכה למתיחת פנים

עם יותר מ-300,000 עותקים ברחבי העולם מאז הוצג הדגם בשנת 2016, זוכה סיאט אטקה לרענון של אמצע החיים, הכולל עיצוב חיצוני ופנימי מעודכן, אבזור בטיחותי משודרג משמעותי ויותר קישוריות לאינטרנט.

ששי כהן 15 ביונ, 2020
סיאט אטקה 2021

4 שנים לאחר שהוצג סיאט אטקה, רכב הפנאי הראשון בתולדות סיאט, חושפת היום סיאט את מתיחת הפנים של הדגם, עימה מקווה היצרנית לחדד את יכולותיו מול שלל המתחרים החדשים שהגיעו בשנים האחרונות, ולהמשיך את הצלחת הדגם שמכר עד כה כ-300,000 עותקים בעולם.


האטקה המחודשת ל-2021 זוכה לחזית מלוטשת שעברה עיצוב מחדש, עם גריל, יחידות תאורה בטכנולוגיית LED מלאה כסטנדרט ופגוש בעיצוב חדש. בצידי הרכב תפגשו גם חישוקי גלגלים בעיצוב חדש, ואופציה לדגמי FR עם חבילת עיצוב ספורטיבית או גרסת ה-XPERIENCE החדשה שכוללת חבילת עיצוב קשוחה יותר בסגנון רכבי שטח. מאחור תמצאו גם יחידות תאורה עם איתות LED דינאמי, פגוש בעיצוב חדש וסמל "ATEKA" באותיות כתב במקום דפוס.
סיאט אטקה 2021

בתוך תא הנוסעים משתדרגת המכונית בגלגל הגה בעיצוב חדש, לוח שעונים דיגיטלי בגרפיקה שונה, ומולטימדיה מקורית שזוכה למסכים גדולים יותר (החל מ"8.2 בדגם הבסיסי ועד "9.2 בדגמים הבכירים). הדגם יוצע עם חיבור קבוע לרשת האינטרנט בעזרת SIM מובנה ויכלול גם אפליקציה לסמארטפון באמצעותה תוכלו לפתוח או לנעול את הרכב, לקבל מידע כללי על הרכב, מיקום החניה ועוד. אל אלו מצטרפים אבזור משודרג, ריפודי מושבים ודלתות בעיצוב שונה, כאשר האבזור הבטיחותי יכלול מעתה בקרת שיוט אדפטיבית משודרגת הנעזרת במפות מבוססות לוויין, מערכת הכנה לקראת תאונה המהדקת את החגורות, סוגרת את הדלתות ועוד ומערכות נוספות.

סיאט אטקה 2021

מתחת למכסה המנוע לא נרשמים עדכונים משמעותיים, והדגם שרלוונטי לארץ ימשיך להגיע ככל הנראה עם מנוע הטורבו 1.5 ליטר 150 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים.