סיטרואן C3 זוכה למתיחת פנים

סיטרואן C3, הדגם הנמכר ביותר של היצרן בעולם, זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים, הכוללת עיצוב מעודכן, גג פנוראמי ייחודי ועדכון למפרט הבטיחותי.

ששי כהן 12 בפבר, 2020
סיטרואן C3 החדשה 2020

3 וחצי שנים לאחר שהוצג הדור השלישי והנוכחי של סיטרואן C3, מכונית הסופר-מיני של היצרן הנחשבת גם לדגם הנמכר ביותר של סיטרואן בעולם, עם יותר מ-750,000 מסירות מאז הוצג הדור הנוכחי ב-2016, זוכה הדגם למתיחת פנים של אמצע החיים האמורה להזריק לו רענוות מול שלל המתחרים החדשים שהצטרפו מאז לסגמנט.


עיקר השינויים במתיחת הפנים מתרכז בעיצובה החיצוני של המכונית, עם חזית מחודשת הכוללת אופציה לפנסי חזית בכנולוגיית LED, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש (כולל אופציה ל-"17), מגני דלתות בעיצוב חדש ולא פחות מ-97 אפשרויות התאמת צבעים חיצונית, עבור אלו ש-36 אפשרויות ההתאמה האישית של הדור הנוכחי לא הספיקו להם. חידוש נוסף נרשם גם בגג המכונית שזוכה לאופציה של חלון פנוראמי צר הנמתח לאורך אמצע גג הרכב.

סיטרואן C3 החדשה 2020

בתוך  תא הנוסעים תציע ה-C3 המחודשת מולטימדיה משודרגת עם תמיכה באפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, אופציה למושבי נוחות עם 3 שכבות ספוג (בדומה למושבים שפגשנו ב-C5 איירקרוס החדש), ורמת גימור חדשה הכוללת פס מרכזי הנמתח לרוחב הדשבורד עם מראה של עץ ברוח רהיט סקנדינבי… לצד משענת יד לנהג וריפודי מושבים בעיצוב מחודש. אל מפרט הבטיחות של הרכב נוספו סייעני חניה עם חיישני חנייה קדמיים מקוריים המצטרפים לעד 11 מערכות בטיחות מתקדמות שמוצעות ברכב.

סיטרואן C3 החדשה 2020

היצע המנועים נותר ללא שינוי, כאשר הגרסה הרלוונטית לארץ כוללת את אותו מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים, המפיק 110 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים.

סיטרואן C3 החדשה 2020 תגיע לארץ ככל הנראה במחצית השניה של השנה.



עוד מחדשות רכב