קצת יותר משנה לאחר שהוצגה סיטרואן C5 איירקרוס, מרחיבה החברה את משפחת רכב הפנאי המשפחתי של היצרן ומודיעה על גרסה היברידית פלאג-אין (PHEV) שתצטרף להיצע הדגמים בשנה הבאה, ומהווה למעשה את הסיטרואן ההיברידית הראשונה.
ה-C5 איירקרוס PHEV זוכה ליחידת הכח ההיברידית שהוצגה לפני כחודשיים גם לדגמי פיג'ו 3008 ו-508, הכוללת מנוע טורבו 1.6 ליטר המפיק 180 כ"ס ומנוע חשמלי, המפיקים הספק כולל של 225 כ"ס ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים. סיטרואן לא מפרסמת את נתוני הביצועים של הדגם שצפוי להיות זריז במיוחד, למעט נתוני צריכת הדלק שעומדת על 58.8 ק"מ לליטר בממוצע (לאלו שאינם נוהגים ק"מ רב יומי), לצד אפשרות לנהוג על חשמל בלבד לטווח של עד 50 ק"מ ובמהירות עד 135 קמ"ש.
הכל הנוגע לעיצוב, מדובר באותו מראה של האיירקרוס המוכר, בתוספת נגיעות קוסמטיות קלות בצבע כחול ולוגו "HYBRID" שמעטרים את הרכב ושקע טעינה חשמלי אחורי. אבזור הדגם צפוי להיות דומה לגרסאות הבנזין/דיזל המוכרות, לרבות שלל מערכות בטיחות מקוריות ומתקדמות. טעינת הרכב דרך שקע ביתי סטנדרטי 8A/3.7kW אורכת 7 שעות ושימוש בעמדת טעינה מהירה 32A/7.4kW תטען את הסוללה בשעתיים.
סיטרואן C5 איירקרוס PHEV צפויה להגיע לארץ במהלך 2020.