סקאלה אנרגיה תקים עשרות עמדות טעינה ברשת מתחמי הדלק Ten

חברת סקאלה אנרגיה ממשיכה להעמיק את פעילותה בשוק עמדות הטעינה, ומודיעה על חתימת הסכם להתקנת עמדות טעינה מהירות ואולטרה מהירות ברשת מתחמי הדלק והקמעונאות Ten.

ששי כהן 30 בינו, 2024
עמדת טעינה סקאלה אנרגיה גן שמואל

צילום תמונה ראשית: Vitaly Reyngeverts

חברת סקאלה אנרגיה ממשיכה לחתום על הסכמים אסטרטגיים להתקנת עמדות טעינה, וזמן קצר לאחר שהודיעה על השתתפותה בפרויקט התקנת מאות עמדות טעינה ברשת קניוני עופר, מצטרפת כעת הודעה כל הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי נוסף, והפעם עם רשת מתחמי הדלק והקמעונאות Ten. 


במסגרת ההסכם, צפויה סקאלה לפרוס עשרות עמדות טעינה מהירות ואולטרה מהירות במתחמי Ten בפריסה ארצית. בשלב הראשון, עד סוף 2024, צפויה סקאלה אנרגיה לפרוס כ-30 עמדות טעינה, אולטרה מהירות במתחמי Ten במיקומים אסטרטגיים, כולל עמדות הטעינה הקיימות כיום ב-Ten, שיצטרפו אף הן לרשת הציבורית של סקאלה. 

מיקום עמדות הטעינה של סקאלה ברשת Ten, ייקבע בדגש על צירי תנועה ראשיים במטרה לאפשר ללקוחות כלי רכב חשמליים נסיעה רציפה גם לטווחים ארוכים, מהצפון ועד הדרום, כדוגמת תחנות Ten השוכנות בצומת הצ'ק פוסט, טירת הכרמל, חוף שמן חיפה, עפולה כביש הסרגל, באקה אל גרביה כביש 6, חדרה אזור התעשייה, כפר סבא, הסיבים פתח תקווה, ראשון לציון, להבים רהט, באר שבע, אופקים אזור תעשייה, אילת ועוד.

לדברי מנכ"ל סקאלה אנרגיה, אורי פייגין: "אנו משיקים היום שיתוף פעולה עם אחת מרשתות הדלק הגדולות בישראל. שיתוף הפעולה עם Ten מהווה נדבך נוסף ואבן דרך בתהליך ההתפתחות המואץ של החברה, ומצטרף להסכמים אסטרטגיים נוספים עליהם חתמנו בשנה האחרונה, בין היתר עם קבוצת 'מבנה', קבוצת 'אלייד' ולאחרונה עם קניוני ומתחמי המשרדים של קבוצת 'מליסרון'. במסגרת הסכמים אלו, אנו נפרוס במהלך 2024 כ-150 עמדות טעינה מהירות ואולטרה מהירות בכל רחבי הארץ.

עוד מחדשות רכב