מעל 90 ק"מ לליטר: סקודה אוקטביה וסופרב פלאג-אין בישראל

דגמי פלאג אין ראשונים לסקודה בישראל: צ'מפיון מוטורס מתחילה בשיווק דגמי סקודה אוקטביה וסופרב בגרסאות PHEV, המבטיחות חווית נהיגה משודרגת, לצד חיסכון משמעותי בדלק ואפשרות לנהוג מעל 50 ק"מ על חשמל בלבד.

ששי כהן 01 ביונ, 2022
סקודה אוקטביה פלאג-אין

באיחור ניכר מהצפוי וזמן ארוך יחסית לאחר שהגיעו לא מעט דגמי פלאג-אין ביבוא מקביל, מודיעה סוף סוף צ'מפיון מוטורס על התחלת שיווק דגמי ה-PHEV הראשונים של סקודה בישראל, עם גרסאות פלאג-אין לסופרב ולאוקטביה שמגיעות לראשונה ביבוא רשמי. המחירים כרגיל בתקופה האחרונה, נמוכים ממחירי הדגמים ביבוא מקביל.


סקודה אוקטביה iV

המשפחתית הפופולרית סקודה אוקטביה תוצע מעתה גם בגרסת פלאג אין העונה לשם "אוקטביה iV " המצוידת במנוע 1.4 ליטר TSI ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 204 כ"ס ומומנט מירבי משולב של 35 קג"מ המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית DSG. עם יחידת הכח הנ"ל, מאיצה המכונית ל-100 קמ"ש ב-7.6 שניות, מגיעה למהירות מרבית של 220 קמ"ש ומציעה טווח נסיעה על חשמל בלבד עד 68 ק"מ, הודות לשימוש בסוללה בקיבולת 13 קוט"ש. צריכת הדלק המשולבת של המכונית עומדת על קצת יותר מ-90 ק"מ לליטר, וזאת בתנאי שהק"מ היומי שלכם עומד על כמה עשרות ק"מ ותדאגו להטעין את הרכב מדי יום. 

הדגם ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר כבר מרמת הגימור הבסיסית "אמבישן" מצוידת המכונית בלוח מחוונים דיגיטלי, בקרת אקלים כפולת אזורים, בלם יד חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת LED חיצונית קדמית ואחורית, חישוקי "17, שמשות אחוריות מושחרות, תאורת אווירה במגוון צבעים, מולטימדיה עם מסך מגע "10, תמיכה מלאה בעברית, 5 שקעי USB בחלל הרכב וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. אבזור הבטיחות כולל את מרבית מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום בסגמנט. רמת הגימור הגבוהה יותר "Style" כוללת בנוסף: משטח טעינה אלחוטי לטלפון, בקרת אקלים עם 3 אזורים, חישוקי "18, התרעת שטח מת במראות הצד, התרעה על תנועה חוצה מאחור ובלימה אוטונומית ברוורס, חיישני חניה גם מלפנים ופנסי מטריקס LED בחזית.

מחיר סקודה אוקטביה פלאג אין נקבע על 178,990 ₪ לרמת הגימור Ambition, ו- 188,990 ₪ לרמת הגימור Style בתוספת אגרת רישוי בסך 2,452 ש"ח

סקודה סופרב פלאג-אין

גם מכונית המנהלים המבוקשת סקודה סופרב זוכה לראשונה לגרסת פלאג-אין ביבוא רשמי, עם אותה יחידת כח של האוקטביה, אך בשינויים קלים. ההספק המשולב עומד על 218 כ"ס, התאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 7.7 שניות, המהירות המרבית 225 קמ"ש וניתן לנסוע ברכב על חשמל בלבד לטווח עד 59 ק"מ. גם במקרה הנ"ל, צריכת הדלק המשולבת עומדת על קצת יותר מ-90 ק"מ לליטר, וזאת בתנאי שהק"מ היומי שלכם עומד על כמה עשרות ק"מ ותדאגו להטעין את הרכב מדי יום. 

סקודה סופרב פלאג-אין

סקודה סופרב פלאג-אין

הדגם ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר כבר מגרסת הכניסה "Style" תמצאו גג שמש חשמלי, לוח מחוונים דיגיטלי, ריפודי עור אלקנטרה למושבים, מושבים קדמיים חשמליים, דלת תא מטען חשמלית, בקרת אקלים עם 3 אזורים, בלם יד חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת חניה אוטומטית במקביל ובניצב, ווילונות בחלונות האחוריים, תאורת LED חיצונית קדמית ואחורית, חישוקי "18, שמשות אחוריות מושחרות, תאורת אווירה במגוון צבעים, פנסי מטריקס LED בחזית, טעינה אלחוטית לטלפון, מולטימדיה עם מסך מגע "8, תמיכה מלאה בעברית, 4 שקעי USB בחלל הרכב וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. רמת הגימור הגבוהה יותר "L&K" כוללת בנוסף: ריפוד עור משולב אמיתי ומלאכותי למושבים, חימום ואיוורור מושבים קדמיים, מצלמות 360 מעלות, מערכת שמע יוקרתית מתוצרת Canton, חישוקי "19 ועוד. אבזור הבטיחות של צמד הדגמים מלא אך עם 9 כריות אוויר בגרסה הבכירה במקום 7.

מחיר סקודה סופרב פלאג-אין נקבע על 242,500 ₪ לרמת הגימור Style ו-258,500 ₪ עבור רמת הגימור L&K. בתוספת אגרת רישוי בסך 3,421 ש"ח

עוד מחדשות רכב