סקודה אניאק החשמלית תוצע בקרוב בגרסת L&K היוקרתית

סקודה חושפת גרסה יוקרתית לרכב הפנאי החשמלי הפופולרי שלה, העונה לשם "אניאק לורן אנד קלמנט" הכוללת עיצוב חיצוני ופנימי מהודרים יותר, ביצועים ספורטיביים יותר וטווח נסיעה שצומח עד 570 ק"מ.

ששי כהן 23 במאי, 2023
סקודה אניאק L&K

3 שנים לאחר שהוצג לראשונה סקודה אניאק, רכב הפנאי החשמלי של היצרן, מרחיבה החברה את משפחת הדגם עם הצטרפותה של גרסת הקצה העונה לשם 'אניאק L&K' – הקרויה ע"ש לורן אנד קלמנט מייסדי החברה.


האניאק L&K תשווק הן בגרסת המרכב הרגילה והן בגרסת הקופה בעלת העיצוב הספורטיבי יותר, הזוכה לשלל עדכונים לעיצוב החיצוני והפנימי לטובת הופעה יוקרתית יותר, הכוללים צבע אפור פלטינום ייחודי לפגושים ולמראות, גימור כרום לחלונות, חישוקי גלגלים "20 או "21 לבחירה, גריל ה-"פני קריסטל" המואר ב-131 נורות LED שיוצע כסטנדרט וכמובן הלוגו היוקרתי " Laurin & Klement".

סקודה אניאק L&K

הדגם החדש יוצע בגרסת "85" (ללא המיתוג iV) הכוללת מנוע חזק יותר המפיק 285 כ"ס (לעומת 204 כ"ס בדגמים המוכרים), המאפשר ביצועים חמים יותר עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות, המהווה קיזוז של כמעט 2 שניות מול הגרסאות המוכרות. לצידה של גרסת ההנעה האחורית תוצע גם גרסת הנעה כפולה (85X) המציעה תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.6 שניות. יחד עם סוללה חדשה ומערכת ניהול צריכת חשמל משודרגת, טווח הנסיעה צומח לעד 570 ק"מ (550 בגרסת ההנעה הכפולה) וזמן הטעינה המהירה השתפר ועומד על 10-80% מהסוללה בפחות מחצי שעה. בסעיף השיפורים נרשמת גם תוכנת ניהול סוללה חדשה המאפשרת חימום הסוללה למצב אופטימלי לפני התחברות לעמדת טעינה כאשר מזג האוויר קר.

סקודה אניאק L&K

בתא הנוסעים תציע המכונית אפשרות בחירה בין ריפודי עור בצבע בז' לשחור, והאבזור הסטנדרטי כולל גם מושבים קדמייים מתכווננים חשמלית עם חימום, אוורור ומאסאז'.  מערכת המולטימדיה זוכה לתפעול מערכות משופר ואינטואיטיבי יותר (שתוצע בהמשך גם בשאר דגמי היצרן), ואל אלו מצטרפים דוושות אלומיניום ורמת גימור עשירה. את באי הרכב תקבל תאורת "ברוכים הבאים" המוקרנת ממראות הצד ("תאורת שלוליות"…) על הרצפה במקום הכיתוב "סקודה" והתקרבות או התרחקות מהרכב פותחת או נועלת את הרכב אוטומטית בליוויי צפצוף קל בסגנון טסלה. 

סקודה אניאק L&K

לעת עתה טרם ידוע אם הדגם יגיע לארץ עוד במהלך השנה הנוכחית, או במהלך השנה הבאה.

עוד מחדשות רכב