סקודה קארוק 2022 מתעדכן ומתייקר

יבואנית סקודה מתחילה בשיווק הקארוק המחודש ל-2022, לאחר שעבר מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן ושדרוג האבזור והבטיחות. הדגם יוצע עם מנוע 1.5 ליטר 150 כ"ס וברוח הימים ועליות המחירים, גרסת הסטייל המאובזרת שלו תהיה שלכם על הכביש כולל מיגון וביטוח בקרוב ל-200 אלף שקל !

ששי כהן 04 ביול, 2022
סקודה קארוק 2022

חברת צ'מפיון מוטורס יבואנית סקודה, מודיעה על התחלת שיווקו של הקארוק המחודש לשנת 2022, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה. הדגם החדש ישווק רק בגרסת ה-1.5 ליטר וב-2 רמות גימור לבחירה, אך ברוח הימים והמשבר בתעשיית הרכב, הכולל הקצאות מלאי נמוכות לישראל, מחיר הדגם מתייקר משמעותית ויחל מ- 168,500 שקל לרמת הגימור הבסיסית, או 189,990 שקל לרמת הגימור "סטייל". תוסיפו לרמת הגימור הגבוהה אגרת רישוי ע"ס 2,438 שקל, מיגון וביטוח חובה ומקיף, וככל הנראה תגרדו את רף ה-200 אלף שקל ! ולחשוב על זה שלפני 4 שנים יכולתם לרכוש את הדגם עם הגעתו החל מ-129,990 שקל…


במסגרת מתיחת הפנים לדגם, העיצוב החיצוני של הקארוק מתעדכן בשפת העיצוב העכשווית של המותג, עם פנסי ערפל בעיצוב מחודש, סבכה קדמית בעלת עיצוב משושה כפי שמצוידים יתר דגמי סקודה, וכן מסגרת כרום בולטת. יחידות התאורה מתחדשות והן צרות לעומת הדגם היוצא, כאשר פסי נשיאה שחורים בגג הרכב וחישוקי סגסוגת 17" SCUTUS משלימים נוכחות כביש מרשימה. רמת הגימור Style תוסיף חישוקי סגסוגת 18" PROCYON, פסי נשיאה כסופים בגג הרכב, ספוילר אחורי, גג שמש חשמלי ועיטורים בספי הדלתות. מעבר לכך, בסקודה מצהירים שעדכוני העיצוב החיצוניים שיפרו את האווירודינמיות של הרכב בלא פחות מ-9% וכעת מקדם הגרר שלו עומד על 0.3cd.

סקודה קארוק 2022

2 רמות גימור לבחירה

האבזור כולל הגה דו חישורי עם כפתורי שליטה למולטימדיה, חלונות אחוריים כהים, את מערכת המולטימדיה החדישה Bolero  עם מסך מגע צבעוני 8", מערכת סאונד עם 6 רמקולים, 2 שקעי USB מלפנים ו-1 מאחור, הנעה ללא מפתח, שקע 230V, שקע 12V, בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי מיזוג למושבים האחוריים, מערכת Start & Stop, כוונון גובה למושבים הקדמיים, והגה דו חישורי. 

רמת הגימור  Style תוסיף לוח מחוונים דיגיטלי, כניסה והנעה ללא מפתח, מושבים קדמיים עם כוונון חשמלי ותמיכה לגב התחתון עם זכרונות, וציפוי עור להגה דו חישורי בתוספת כפתורי שליטה למערכת המולטימדיה ומנופי העברת הילוכים, לצד חבילת Ambient Light עם תאורת אווירה פנימית, תאורה לרגליים, ובסוככי שמש.

סקודה קארוק 2022

בטיחות משודרגת

מפרט הבטיחות כולל מרמת הכניסה: מערכת לניטור מרחק מלפנים אשר מבצע בלימה של הרכב בעת זיהוי סכנה להתנגשות, כולל זיהוי של הולכי רגל, מערכת לתיקוני היגוי למניעת סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי מכשולים מאחורי הרכב ובלימה בעת זיהוי סכנה להתנגשות בעת חניה, מצלמה אחורית, 7 כריות אוויר, חיישני חניה אחוריים , ופנסים קדמיים Full LED אשר יוצעו בטכנולוגיית Matrix ברמת הגימור Style.

הדגם יוצע עם מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר המוכר, המפיק 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים והנעה קדמית. התאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 8.9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 210 קמ"ש. צריכת הדלק של הרכב עומדת על 15.38 ק"מ לליטר בממוצע ולרכב נקבעה דרגת זיהום אוויר 9 בגרסת הכניסה ו-10 בגרסה המאובזרת יותר.

עוד מחדשות רכב