סקודה קודיאק ביזנס 2021 משתדרגת ומתייקרת קלות

יבואנית סקודה מעדכנת את גרסת הביזנס הבסיסית של הקודיאק לדגמי 2021, הזוכים לשדרוג קל של האבזור ונגיעות קוסמטיות בתא הנוסעים. המחיר עולה ונקבע על 173,500 ₪.

ששי כהן 17 בספט, 2020
סקודה קודיאק 2021

בדיוק שנה לאחר שהחלה צ'מפיון מוטורס בשיווק גרסת בסיס חדשה לסקודה קודיאק העונה לשם "ביזנס", מעדכנת היבואנית את מפרט הדגם לדגמי 2021 שיגיעו לארץ בקרוב, הכוללים מפרט משופר ותג מחיר שעלה קלות.


הקודיאק ביזנס 2021 המחודש זוכה בתא הנוסעים להגה החדש של סקודה, בעיצוב 2 חישורים אותו ראינו גם באוקטביה החדשה, אשר יגיע בהמשך גם לשאר הדגמים של היצרן. בנוסף, זוכה המכונית להנעה בכפתור כסטנדרט ומולטימדיה "8 מקורית חדשה (MIB3) התומכת באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי וכוללת מעתה 2 יציאות USB TYPE C בקונסולה המרכזית, לצד שקע נוסף הצמוד למראה המרכזית ומיועד לחיבור מהיר של מצלמת דרך.

המולטימדיה החדשה שכוללת גם תוכנה ועיצוב חדשים תכלול גם אופציה ל- eSIM הכולל חיבור קבוע לאינטרנט + העוזרת הקולית "לאורה" של סקודה העונה לפקודות קוליות ויכולה לשנות טמפרטורה בבקרת האקלים, שינוי תחנות רדיו, חיוג לאנשי קשר, קריאת הודעות מהטלפון ועוד.

מעבר לכך, יוצע דגם הביזנס עם אותו מפרט מוכר הכולל: מנוע טורבו 1.5 ליטר 150 כ"ס, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, המציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.9 שניות, מהירות מרבית של 198 קמ"ש ותצרוכת דלק של 15.87 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.

הדגם ישווק בגרסת 7 מושבים בלבד, וכולל  בסעיף הבטיחות התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת לבקרת עירנות הנהג, המצטרפים לאבזור נוחות הכולל קיפול מראות חשמלי, חישוקי גלגלים קלים "17, שמשות אחוריות מושחרות, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת (2 אזורי אקלים) עם פתחי מיזוג לשורת המושבים השניה, בלם יד חשמלי הכולל Auto hold ועוד.

מחיר סקודה קודיאק ביזנס 2021 יעמוד על 173,500 שקל, התייקרות קלה של 1,500 שקלים. 



עוד מחדשות רכב