סקייוול מזמינה את לקוחותיה לחגוג את 2023 ללא דאגות

מותג רכב הפרימיום החשמלי SKYWELL ביוזמה מיוחדת לקראת חגיגות הסילבסטר עם הצעה ללקוחותיו: "השאירו את הרכב בבית והמונית עלינו".

ששי כהן 28 בדצמ, 2022
סקייוול ET5

ליל חגיגות השנה האזרחית הוא אחד הימים המסוכנים ביותר על הכבישים, בו אחוז תאונות הדרכים מזנק בחדות, והשנה יבואנית מותג הרכב החשמלי סקייוול, מעודדת את לקוחותיה לצאת לבלות את ערב הסילבסטר, אך להשאיר את הרכב בבית ולהימנע מצרות מיותרות. 


במסגרת קמפיין בהובלת משרד הפרסום בלאנקו, לקוחות SKYWELL אשר יבחרו לנסוע במונית בערב הסילבסטר במקום להשתמש ברכבם הפרטי, יקבלו החזר על נסיעה עד לשווי של 100 ש"ח, באמצעות שליחת הקבלה בוואטספ ל- SKYWELL ותמורתה יקבלו שובר ל-BUYME – בכפוף לתקנון.

לדברי מעוז אלמגור, מנהל פעילות SKYWELL בישראל: "חשוב לנו מאוד להעניק חווית שירות מתמשכת ללקוחות סקייוול, ולצד הקמת מועדון לקוחות ייחודי Skywell Moments, המעניק פעילויות מגוונות מדי חודש, אנו רוצים להיות שם עבורם גם ברגעים מיוחדים בחייהם וכזה הוא כניסת השנה האזרחית החדשה. לכן, החלטנו לדאוג לביטחונם ולהעניק נסיעה במונית ע"מ שיצאו לבלות ויחזרו בשלום הביתה. 2023 ברוכה הבאה – מאחל ללקוחותינו שנה אזרחית טובה ובטוחה בדרכים".

עוד מחדשות רכב