עושה את העבודה? שואב אבק לרכב ב-265 שקל

״זה שואב האבק לרכב הטוב ביותר שייצרנו עד כה״ טוענים בחברת Baseus שמייצרת בד״כ מוצרים איכותיים לרכב. אבל עד כמה ניתן לצפות ליעילות בשואב שעולה 265 שקל? יצאנו לבדוק

ששי כהן 02 במרץ, 2024
שואב אבק לרכב BASEUS

הכי טוב לשאוב את הרכב עם שואב אבק ביתי חזק, ולרוב של מותג מוכר,,אך מה קורה כאשר אין לנו שקע חשמל ליד הרכב, או אפילו אין לנו חניה פרטית ולא בא לנו לתזז לרחוב עם שואב אבק ביתי נטען? הפתרון: שואב אבק ייעודי לרכב, קל וקומפקטי ואם גם הוא נטען ואינו דורש חיבור לשקע המצית, אז מה טוב. רק השוק עמוס בשואבי אבק לרכב שכולם מבטיחים שאיבה יעילה וניקוי קליל של הרכב. בפועל זה כמעט תמיד רחוק מהמציאות. אז הפעם לקחנו לבדיקה את שואב האבק הנטען של חברת BASEUS המייצרת בד"כ מוצרים איכותיים לרכב ומבטיחה "זה שואב האבק הטוב ביותר שייצרנו עד כה לרכב". המחיר: 265 שקל כולל משלוח לישראל.



מצורף כאן הסרטון, ואם לא בא לכם לראות אז נגיע ישר לסיכום: בסה"כ מדובר במוצר עם תמורה טובה לכסף, שמנקה ביעילות לכלוך ושיערות (כולל של בעלי חיים מהמושבים ברכב), אך קצת מתקשה יותר לשאוב ביעילות רכב שהוזנח זמן רב ועמוס חול ולכלוך הדורש שימוש בשואבים חזקים במיוחד. המוצר יכול לשמש גם בבית או במשרד לניקוי מהיר בשעת הצורך של דברים קטנים. אמנם לא תמצאו כאן כמו בחלק מהפרסומות שואב שתוך דקות ספורות יבריק לכם את הרכב, אך במידה ולא הזנחתם את ניקיון הרכב תקופה ארוכה והוא לא עמוס במיוחד בחול, בד"כ 10-15 דקות יספיקו לכם לשאוב בצורה טובה את הרכב (זמן עבודה שלו סביב ה-20 דקות). גם לא מדובר בשואב עוצמתי בסגנון של שואבים חזקים כמו דייסון או שארק, אך בשעה שאלו עולים אלפי שקלים, כאן מדובר במוצר של 265 שקל בלבד.

במידה ומצא חן בעיניכם  לחצו כאן לקישור לרכישת המוצרמומלץ במיוחד גם למי שמסיע בעלי חיים ברכב.


עוד מחדשות רכב