עם מסך בגודל 48 אינץ' : לקסוס LM בישראל

יבואנית לקסוס משיקה בישראל את ה-LM, דור שני למיניוואן היוקרתי שלה, שיוצע כאן בגרסה היברידית עם 4 או 7 מושבים לבחירה ועיצוב פנים בהשראת מטוסי מנהלים פרטיים. וכמה יעלה התענוג?

ששי כהן 13 בנוב, 2023
לקסוס LM מיניוואן

חצי שנה לאחר שנחשף בסין הדור השני של לקסוס LM, מוביל הנוסעים הגדול והיוקרתי של היצרן, יחד עם הבטחה שהפעם הוא ישווק בכל העולם, מודיעה יבואנית לקסוס על הגעתו של ה-LM לארץ, ב-2 גרסאות לבחירה, תא נוסעים יוקרתי בסגנון מטוסים פרטיים ותג מחיר התחלתי שיחל מ-890,000 שקל. הדגם מצטרף בעולם לאופנת המיניוואנים החדשים, הגדולים והמפוארים, שלא מעט מהם יוצאים משערי מפעלי הרכב בסין בגרסאות חשמליות חזקות, אך בארץ ובאירופה יוצע הדגם בגרסה היברידית כמקובל אצל היצרן.


4 או שבעה מושבים לבחירה:

ה-LM החדש מציע עיצוב אלגנטי ואווירודינמי המיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של היצרן, כולל הגריל המוגזם בחזית, אך מציג מופע שככל הנראה יהיה קשה להתעלם ממנו ברחוב. גם המידות צמחו עם אורך של 5.12 מטרים, רוחב של 1.89 מטר וגובה של 1.95 מטר, לצד בסיס גלגלים הנמתח על 300 ס"מ. ל-LM 2 גרסאות: גרסה בת 4 מושבים הכוללת מחיצת הפרדה בין הנהג לנוסע ומציעה תא נוסעים אחורי עם שני מושבים שהם בעצם כורסאות נוחות ומרווחות עם מרחב עצום, או גרסת 7 מושבים המיועדת להסעת VIP עם שתי שורות של מושבים אחוריים בגודל מלא ומושב מרכזי נוסף בשורה השלישית.

לקסוס LM מיניוואן

מחיצה בין הנהג לנוסעים מאחור וצג "48 המשולב בה.

תא הנוסעים מדגים את חזון המותג לקסוס והופך את היוקרה לאישית: בתא הנוסעים ניתן לשלוט בטמפרטורה, באיכות האוויר ובתאורה; בנוסף, קונסולה לגישה נוחה למערכת בידור עשירה, כולל מערכות שמע ייחודיות ואיכותיות של Mark Levinson 3D Surround Sound, מערך של 23 רמקולים ומסך HD רחב במיוחד בגודל 48 אינץ', בנוסף, הנוחות בתא הנוסעים משופרת על ידי בקרת אקלים מתקדמת הכוללת חיישנים תרמיים ששולטים ומכוונים במדויק את החימום והאוורור (בדגם הארבעה מושבים).

לקסוס LM מיניוואן

גרסת הסוויטה 4 מושבים

על מנת לאפשר סביבת מנוחה או עבודה אידיאלית בתא הנוסעים, חלונות הדגם הוגדלו ככל האפשר באופן שמאפשר לנוסעים לתפוס את כיוון הנסיעה והרכב ולמנוע תחושה של סגירה וצפיפות וכך גם למנוע בחילות שמאפיינות צפייה במסך או קריאה בעת נסיעה. ניתן לפתוח את חלונות הצד הגדולים, וישנם שני חלונות קבועים בגג הרכב. בדגם ארבעת המושבים, המחיצה המרכזית מתוכננת כך שניתן יהיה לשמור על המבט קדימה בעת צפייה בצג המסך הרחב, גם כאשר אזור החלון סגור מטעמי פרטיות או בידוד רעש. בגרסת ה-7 מושבים הדגש מושם על מושבי השורה האמצעית, המספקים עיצוב ונוחות של מחלקות היוקרה בחברות תעופה עם משענות גדולות מתכווננות לתמיכת ראש אופטימלית, חימום ואוורור משולבים ופונקציית עיסוי. חיבורי USB לטעינה ממוקמים בחלק התחתון של כל מושב וחיבור HDMi ושקע חשמל נמצאים בהישג יד בגב הקונסולה המרכזית. ידיות אחיזה וכיסי אחסון ממוקמים על גב המושב הקדמי ושולחנות מתקפלים נפרדים ממוקמים במשענת היד המרכזית. המושבים בשורה השלישית כוללים ריפוד עבה ופונקציית להגדלת מקום המטען בעת הצורך. נקודות טעינת USB נוספות מסופקות מאחור.

לקסוס LM מיניוואן

גם לרשות הנהג מפרט מרשים עם לוח מחוונים דיגיטלי, מולטימדיה עם מסך מגע "14 וקישוריות לסמארטפונים, משטח טעינה אלחוטית, בקרת אקלים מתקדמת ושפע של עור ועץ שאופפים אותו.

יחידת הנעה היברידית

יחידת הכח שמניע את ה-LM הינה היברידית בנפח 2.5 ליטר המוכרת מדגמים אחרים של היצרן. ההספק המרבי עומד על 250 כ"ס, התאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 8.7 שניות והמהירות המרבית על 190 קמ"ש. בנוסף, מצויד הרכב במערכת  הנעה כפולה אלקטרונית E-Four כסטנדרט;. מערכת E-Four  נהנית מעלייה ברמת חלוקת מומנט ההנעה האחורית כדי להעניק לרכב תנוחת פנייה יציבה ותורמת לנוחות הנוסעים. איזון המומנט מותאם אוטומטית בין 100:0 ל-20:80, ומעניק אחיזה בטוחה בעת משיכה או פנייה על משטחים רופפים או חלקלקים. בחברה מבטיחים נוחות נסיעה גבוהה במיוחד ביחס למקובל במיניוואנים עם נסיעה רכה אך לא מתנדנדת לצד אחיזת כביש גבוהה. גם מפרט הבטיחות של הדגם כולל את חבילת הבטיחות המתקדמת ביותר של היצרן.

לקסוס LM

לדברי מנכ"ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק: "לקסוס LM הוא ביטוי מובהק לגישה של לקסוס לפיה יוקרה אמיתית אינה מתמקדת רק בצד המוטורי ובאבזור הרכב אלא בחוויית הנוסעים, במטרה להעניק להם  תחושת אירוח ונוחות – אירוח של מחלקה ראשונה, וזאת על פי מיטב מסורת האירוח היפנית "האומוטנאשי" הייחודית של לקסוס. האירוח המוקפד והעוטף של לקסוס מומחש בכל מרכיב ופרט בדגם החדשני הזה. גישה ייחודית זו באה לידי ביטוי גם במגוון השירותים הניתנים לבעלי לקסוס לאורך כל הדרך במועדון הטאקומי היוקרתי הבלעדי ללקוחות לקסוס, המעניק שרותי קונסיירז', אירועים ייעודיים, שירותי לימוזין לשדה התעופה ובחזרה ועוד. כל אלו מרחיבים את חוויית הבעלות על רכבי לקסוס לעולמות יוקרה גם כאלו שאינם קשורים ישירות לעולם הרכב".

מחיר לקסוס LM יחל בישראל ב-890,000 שקל.

 

עוד מחדשות רכב