עם מענה ל"תרחיש עלטה": כלמוביל ושנפ מקימות חברה משותפת בתחום הטעינה החשמלית

יבואנית הרכב כלמוביל, ביחד עם חברת הבת אנרפוינט ושנפ יקימו רשת עמדות טעינה חדשה שתשרת את כל בעלי החשמליות, עם הבטחה בעתיד למענה ל"תרחיש עלטה" אשר יאפשר טעינת רכבים גם בזמן הפסקת חשמל.

ששי כהן 04 במרץ, 2024
עמדת טעינה כלמוביל

המלחמה הצפויה עם לבנון והתרחיש המפחיד של הפסקות חשמל אזוריות למשך כמה ימים מגיעים גם לשוק טעינת הרכבים החשמליים. יבואנית הרכבים כלמוביל וחברת המצברים שנפ מקימות חברה משותפת בתחום הטעינה החשמלית אשר מבטיחה בעתיד גם מענה ל"תרחיש עלטה" עם עמדות טעינה ייחודיות אשר אינן תלויות ברשת החשמל.


אל השוק ההולך ומתרחב של חברות הפועלות בתחום הטעינה לרכבים חשמליים מצטרפת גם כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי, מרצדס, ג'נסיס, אורה ועוד, שמודיעה על שיתוף פעולה באמצעות חברת הבת אנרפוינט (Enerpoint), המובילה את עולם האנרגיה הסולארית בישראל, וחברת שנפ הציבורית, מחברות מוצרי הרכב הוותיקות בשוק המקומי, להקמת חברה משותפת בתחום הטעינה החשמלית שתוחזק בחלקים שווים ע"י אנרפוינט ושנפ.

החברה המשותפת תשווק ותקים רשת עמדות טעינה מתקדמות ותתמוך בכל סוגי הטעינה (ביתית/ציבורית AC ומהיר DC) עבור כל מותגי הרכב בישראל ובשילוב של אפליקציה ייעודית, תוך כדי פתרון תשתיתי לבניינים משותפים ומגדלי משרדים על מנת לאזן את העומסים על רשת החשמל ולייצר מערכת חיוב פרסונאלית ולפי דרישה.

כלמוביל ושנפ

מימין לשמאל- אביב פפר מנכ"ל אנרפוינט, יניב שיראזי מנכ"ל כלמוביל, אורי רוזנשיין מנכ"ל ובעלים שנפ, ערן רוזנשיין סמנכ"ל תפעול שנפ. צילום: כלמוביל

בעתיד יפתחו החברות פתרון הוליסטי ומענה ל"תרחיש עלטה" עם עמדות טעינה אשר אינן תלויות ברשת החשמל ואשר ישתמשו בטכנולוגיה הסולארית של אנרפוינט. פתרון זה יעניק בטחון אנרגטי ללקוחות שכולל עמדת טעינה, מערכת סולארית, יכולת אגירת חשמל אשר תוצע ללקוחות על ידי המצברים האיכותיים והמתקדמים של חברת שנפ וגיבוי ביחד עם אפליקצית ניהול חכמה אשר תאפשר להטעין הן את הרכב והן לספק חשמל חיוני בבית הלקוח.

בנוסף, אנרפוינט, אשר עוסקת בהתקנה והקמת מערכות סולאריות על מגוון רחב של גגות ומבנים לייצור ואגירת חשמל, תאפשר ללקוחותיה להשתמש בחשמל שאגרו לטעינת הרכב ובכך למקסם את ייצור החשמל שביצעו.

עוד מחדשות רכב