צפי ל-3,000 מסירות עוד השנה: סוזוקי S קרוס החדש בישראל

סוזוקי קרוסאובר המחודש נוחת בישראל, הפעם עם השם הפופולרי שלו בעולם "סוזוקי S CROSS", המציע עיצוב קשוח יותר דמוי רכב שטח, שדרוג הבטיחות ואבזור הנוחות. המחיר יחל מ- 139,990 שקל.

ששי כהן 12 ביונ, 2022
סוזוקי קרוסאובר 2022 החדש

חברת מכשירי תנועה מתחילה בשיווק סוזוקי קרוסאובר המחודש בישראל, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה המחליפה את הדגם הנוכחי ששווק כאן יותר מ-5 שנים. עם השקת הדגם החדש, מוותרת היבואנית על השם המוכר "קרוסאובר" ומאמצת את שמו האמיתי של הדגם כפי שהוא משווק בעולם כסוזוקי S CROSS. היבואנית מאמינה מאוד בחוזקו של רכב הפנאי המשפחתי שלה בשוק המקומי וצפי המכירות ל 2022 (בכפוף לעמידה בלוחות הזמנים של הייצור) עומד על כ 3,000 מכוניות!



שדרוג העיצוב החיצוני

סוזוקי S קרוס שומר על קווי העיצוב המוכרים של הדגם, אך משדרג אותם בחזית זנב חדשים לחלוטין, המבקשים להקנות לרכב הופעה קצת יותר שרירית, ולחזק את תדמיתו של הדגם כסוג של ג'יפון, מה שלא תמיד היה אפשר להגיד על הדור היוצא. אל אלו מצטרפים תאורה היקפית מסוג LED ובתי גלגלים בעיצוב ריבועי המספקים מראה קשוח יותר גם לעיצוב הצידי של הרכב. הדגם ישווק בארץ ב-8 צבעי מרכב לבחירה, כאשר חלקם לראשונה יוצעו בדגם. 

סוזוקי קרוסאובר 2022 החדש

סוזוקי S קרוס החדש 2022

מולטימדיה חדשה עם מסך עד "9

בתוך תא הנוסעים מדובר בעדכון לדגם היוצא, כאשר את עיקר השינויים תמצאו בעיצוב החדש של קונסולת המכשירים המרכזית, מסך מולטימדיה בסגנון "צף" שיוצע בגודל של "7 או "9 (בהתאם לרמת הגימור) ויכלול קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי (חיבור אלחוטי לאפל בדגם ה-"9), לצד שלל עדכונים קוסמטיים בתא הנוסעים וגרפיקה חדשה לחלק מלוח השעונים. חבילת אבזור הבטיחות שודרגה בדגם החדש וכוללת כאופציה גם מצלמות 360 מעלות, חיישני חניה היקפיים, התרעת שטח מת במראות הצד ועוד.

מנוע טורבו עם תמיכה היברידית קלה

הדגם יוצע בארץ בגרסת מנוע אחת הכוללת את מנוע הטורבו בנזין 1.4 ליטר המוכר, המפיק 129 כ"ס ומומנט מרבי של 24 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים והנעה קדמית או כפולה לבחירה וכולל תמיכה היברידית קלה 48V לטובת שיפור קל של צריכת הדלק והפחתת פליטת המזהמים. הביצועים: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-9.5 שניות או 10.2 שניות בגרסת ה-4X4 ומהירות מרבית של 195 קמ"ש. צריכת הדלק של הדגם עומדת על 17.5 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן בגרסת ההנעה הקדמית או 16.39 ק"מ לליטר בגרסת ההנעה הכפולה.

סוזוקי קרוסאובר 2022 החדש

2 רמות גימור לבחירה

הדגם ישווק בארץ ב-2 רמות גימור לבחירה: GLX הכוללת מולטימדיה עם מסך מגע "7, מצלמת רוורס, קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, חישוקי "17 קלים, פנסי LED בחזית ומאחור, חלונות אחוריים מושחרים, פנסי ערפל קדמיים ואחוריים, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים, הנעה ללא מפתח, 7 כריות אוויר, התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת כלי רכב ב"שטח מת" במראות הצד, התראה על תנועה חוצה מאחור, התראה בפני עייפות נהג וחיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים. רמת הגימור הגבוהה יותר GLXV כוללת בנוסף מולטימדיה עם מסך "9 עם קישוריות אפל קארפליי אלחוטית, מצלמות 360 מעלות, ריפודי מושבים משולבים עור ודמוי עור, ודיפונים שונים בתא הנוסעים דמויי עור, כאשר גרסאות ה-4X4 יגיעו עם בורר מצבי נהיגה ומערכת ה-AllGrip לנהיגת שטח קלה.

מחירון סוזוקי S קרוס 2022:

S-CROSS החדש דגם GLX 2×4 אוט': 139,990 ₪ 

S-CROSS החדש דגם GLXV 2×4 אוט': 148,990 ₪

S-CROSS החדש דגם GLX 4×4 אוט': 151,990 ₪

S-CROSS החדש דגם GLXV 4×4 אוט': 159,990 ₪

 

עוד מחדשות רכב