עם תא נוסעים חדש: יונדאי טוסון מתחדש ל-2024

יונדאי חושפת מתיחת פנים לטוסון הפופולרי לשנת 2024 הכוללת עדכוני עיצוב קלים מבחוץ, אך תא נוסעים בעיצוב חדש עם תפעול ידידותי יותר ודגש על שימושיות. בישראל במהלך השנה הבאה.

ששי כהן 22 בנוב, 2023
יונדאי טוסון 2024

קצת יותר מ-3 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי והרביעי של יונדאי טוסון, רכב הפנאי המשפחתי של היצרן, חושפת יונדאי מתיחת פנים ראשונה לדגם שצפוי להגיע אלינו במהלך 2024, ואמור לחזק את הצלחתו של הרכב בארץ ובעולם (אשתקד הוביל את קטגוריית ה-SUV המשפחתיים באירופה).


מבחוץ, שומרת יונדאי על העיצוב המוכר של הדגם, שמסתפק בליטוש קל של חזית הרכב המעניקה לו יחד עם פגוש חדש מראה מעט יותר ספורטיבי, לצד תאורת יום חדשה מסוג LED, חישוקי גלגלים קלים וקשתות גלגלים בעיצוב חדש ועדכון גם לפגוש האחורי להשלמת המראה המחודש.

יונדאי טוסון 2024

את השינוי העיקרי תפגשו בתא הנוסעים שזוכה לעיצוב חדש לחלוטין שמטרתו להעלות את תחושת המראה הטכנולוגי ברכב ולהציע אווירה יוקרתית יותר, לצד תפעול ידידותי יותר לנהג ולנוסעים. כך למשל לוח השעונים ומסך המולטימדיה מתחברים ליחידה אחת (צמד מסכי "12.3) כמיטב האופנה הנוכחית בתעשיית הרכב, וכך גם ידית ההילוכים שעוברת למיקום מאחורי ההגה ומפנה מקום אחסון חשוב בין צמד המושבים הקדמיים. גם קונסולת המכשירים המרכזית עוצבה מחדש, כאשר ביונדאי שומרים על שלל מתגים לתפעול ישירות של מערכות נהיגה חיוניות לצד האפשרות לתפעול מגע דרך המסך. את סעיף העיצוב חותמים גם דיפוני דלתות ושילובי צבעים חדשים וכן גלגל הגה בעיצוב החדש של היצרן.

לעת עתה, נראה שהיצע המנועים הכולל דגמי 2.0 ליטר אטמוספרים ודגמי 1.6 ליטר טורבו הרלוונטים לישראל נותר ללא שינוי.

יונדאי טוסון המחודשת תגיע לשווקים ראשונים כבר בתחילת 2024 ולארץ צפויה להגיע במהלך השנה הבאה.

עוד מחדשות רכב