פולקסווגן טארוק – טנדר חדש המבוסס על משפחתית

מתגעגעים לטנדר קומפקטי של פולקסווגן? יצרנית הרכב הגרמנית חשפה את פולקסווגן טארוק (TAROK), גרסת קונספט לטנדר החדש שלה שמיועד לשיווק בכל העולם.

ששי כהן 07 בנוב, 2018
פולקסווגן טארוק

23 שנה לאחר שפסק ייצור פולקסווגן ראביט, גרסת הטנדר הפתוחה של הגולף, חשפה פולקסווגן בתערוכת הרכב של סאן פאולו בברזיל את פולקסווגן טארוק (Tarok), הטנדר הקומפקטי החדש שלה, שיגיע ליצור בעתיד הקרוב ומיועד לשיווק בכל העולם.


מחליף מודרני לטנדר הראביט. צילום מתוך ויקיפדיה

למרות שמדובר בגרסת קונספט, מבטיחים בפולקסווגן שגרסת הייצור שתיחשף בחודשים הקרובים, תציג עיצוב הדומה מאוד לדגם הקונספט שתמונות ראשונות שלו נחשפות כעת, עם מראה קשוח ומודרני שללא ספק יעורר עניין ברחוב. הטארוק פותח על שלדת ה- MQB המודולרית של היצרן, המשרתת מגוון דגמים נוספים ויציע טנדר דאבל קבינה עם משטח העמסה מתקדם וייחודי, המציע אורך הטענה של 1.2 מטר במצב הרגיל, או אפשרות של פתיחת המחיצה בין משטח ההטענה לתא הנוסעים, ויחד עם קיפול המושבים האחוריים מוצע שטח הטענה באורך של 1.86 מטר, או עד 2.77 מטר אורך עם פירוק המושבים האחוריים.

שימוש במחיצה מתקפלת מאפשר יצירת משטח הטענה בגודל 1.2 – 2.77 מטר

בתוך תא הנוסעים יציע הטארוק סביבת נהג ונוסעים מודרנית המוכרת יותר ממכוניות הנוסעים של החברה, מה שמבטיח תחושה של מכונית פרטית והרבה פחות של רכב מסחרי. בשלב הראשון יוצע הדגם בגרסת טורבו בנזין 1.5 ליטר 150 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית DSG עם 6 הילוכים, או בגרסת טורבו דיזל 2.0 ליטר 110 כ"ס. עבור השוק הברזילאי, יוצע גם דגם העושה שימוש במתאנול.

מעבר לכך מספרים בפולקסווגן שהטנדר החדש יהיה באורך 5 מטרים, יצויד בהנעה כפולה 4MOTION ההופכת אותו גם לסוג של רכב פנאי, ויזכה לרמת אבזור גבוהה הכוללת בין השאר: לוח שעונים דיגיטלי, מולטימדיה מתקדמת, בקרת אקלים דיגיטלית, בורר מצבי נהיגה ועוד.

פולקסווגן טארוק קונספט יוצג רשמית לציבור הרחב בתערוכת סאן פאולו בברזיל החל ממחר (8/11)



עוד מחדשות רכב