פולקסווגן קאדי 2022 החדשה בישראל, אבל תהיה שלכם תמורת 200,000 שקל!

הדור החמישי של פולקסווגן קאדי נוחת בארץ בשלב הראשון בגרסת "מקסי" ארוכה, המבטיחה שילוב מוצלח של נוחות ועבודה, לצד אבזור עשיר כסטנדרט, אבל במחיר התחלתי של 197,900 שקל לפני רישוי ותוספות, הקאדי שובר שיא לא חיובי בקטגוריית הטנדרונים.

ששי כהן 09 בנוב, 2021
פולקסווגן קאדי 2022

קרוב ל-6 שנים לאחר שנחת בארץ הדור הנוכחי של פולקסווגן קאדי, נציג החברה בקטגוריית הטנדרונים-מסחריות, מודיעה צ'מפיון מוטורס היבואנית על התחלת שיווקו של הדור החמישי והחדש של הקאדי בארץ, אשר ישווק בשלב הראשון בגרסת המקסי בעלת המרכב הארוך וברמת גימור עשירה. המחיר בהתאם.

הקאדי החדשה פותחה על שלדת ה-MQB המשרתת כיום את מרבית המשפחתיות והג'יפונים של קונצרן פולקסווגן, המבטיחה שדרוג איכות הנסיעה והבטיחות לרמה של דגמים פרטיים, הודות בין השאר למתלה אחורי משופר התורם לחווית נסיעה נעימה יותר, לצד הגדלת משקל ההעמסה. מבחוץ מציע הדגם החדש עדכון למראה המוכר, הכולל יישור קו עם שפת העיצוב העדכנית של פולקסווגן, ומבפנים תמצאו סביבת נהג ונוסעים בסגנון של רכב פרטי והרבה פחות של מסחרית, עם דשבורד בעיצוב חדש, לוח שעונים דיגיטלי, בלם יד חשמלי, פתחי מזגן ליושבים מאחור, כסאות מתכווננים לגובה, כניסה והנעה ללא מפתח, מולטימדיה עם מסך מגע "8.25, חישוקי גלגלים "17 ומזגן עם פתחי מיזוג אחוריים.

פולקסווגן קאדי 2022

הדגם ישווק בשלב הראשון בגרסת המקסי הארוכה, עם אורך של 4.85 מטר, רוחב של 1.85 מטר, גובה של 1.8 מטר ובסיס גלגלים נדיב של 297 ס"מ, וכולל אופציה גם לגרסת 7 מושבים. אבזור הבטיחות יכלול לראשונה מערכות בטיחות אקטיביות המסייעות לנהג כגון ניטור כלי רכב והולכי רגל מלפנים כולל בלימת חירום אוטומטית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ובקרת שיוט אדפטיבית המתאימה את מהירות הנסיעה לקצב התנועה בפקק. בנוסף יוצע הדגם החדש עם 7 כריות אוויר עם אפשרויות ניתוק כרית האוויר לנוסע, מערכת Start&Stop, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בלם יד חשמלי ומצלמת מקורית לנסיעה לאחור.

מתחת למכסה המנוע מצויד הדגם במנוע טורבו דיזל TDI בנפח 2.0 ליטרים המפיק 122 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים וידית הילוכים אלקטרונית.

פולקסווגן קאדי החדש בגרסת המקסי מיועד בעיקר לשוק המוניות או כרכב מונגש לבעלי זכאות ניידות בביטוח לאומי, ומחירו יחל כאמור מ-197,900 שקל לפני רישוי ותוספות. 

עוד מחדשות רכב