ניסאן סנטרה החדשה 2020 תושק החודש בישראל

בייבי מקסימה: הדור השמיני של ניסאן סנטרה מציע קפיצת מדרגה בעיצוב, יצויד לראשונה בחבילת בטיחות מקורית מתקדמת ואת מנוע ה-1.8 ליטר מחליף מנוע 2.0 ליטר חדש המפיק 149 כ"ס ומציע ביצועים משופרים לצד צריכת דלק נמוכה יותר.

ששי כהן 09 בספט, 2020
ניסאן סנטרה החדשה 2020

4 שנים לאחר שהושק בארץ הדור הנוכחי של ניסאן סנטרה, הדגם המשפחתי של ניסאן שכוון בעיקר לציי רכב, תשיק בשבועות הקרובים ניסאן את הסנטרה החדשה ל-2020, שמציעה קפיצת מדרגה משמעותית מול הדור היוצא. הסנטרה שפותחה בעיקר עבור השוק האמריקאי, הינה המכונית הנמכרת ביותר של ניסאן בארה"ב ומאז שהחל שיווק הדור הראשון ב-1982, נמכרו יותר מ-6 מיליון עותקים שלו בארה"ב.


הדור השמיני של הסנטרה שהושק לפני קרוב לשנה בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס, יגיע לארץ כמו קודמו ממפעל החברה במקסיקו, ויכנס לשוק המשפחתיות המתכווץ בארץ, כשלרשותו עיצוב חדש לחלוטין בסגנון ספורט אלגנט, שנראה כמו גרסה מוקטנת של המקסימה היוקרתית. לצד שלדה חדשה שמבטיחה לספק נוחות גבוהה מבעבר ומבנה חזק ובטיחותי יותר, מצוידת המכונית בפנסי LED היקפיים, חישוקי גלגלים במידות "16-"18 ומידות גדולות יותר עם 4.64 מטר באורך, 1.81 מטר ברוחב וגובה של 1.45 מטר, לצד בסיס גלגלים של 271 ס"מ, האמורים להציע תא נוסעים מרווח משמעותית מהדור היוצא.

ניסאן סנטרה החדשה 2020

בתוך תא הנוסעים מציעה הסנטרה החדשה שדרוג משמעותי עם עיצוב מודרני ונאה יותר, מולטימדיה  חדשה עם מסך מגע "8 בסגנון "צף", תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, 3 פתחי מיזוג מרכזיים בצורת טורבינה והבטחה לאיכות חומרים והרכבה שעלו ליגה. חידוש משמעותי רושמת המכונית גם בסעיף הבטיחות עם ציודו לראשונה של הרכב בחבילת בטיחות מקורית מתקדמת "Nissan Safety Shield 360" הכוללת התרעת שמירת מרחק עם זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, החלפת אורות אוטומטית, התרעת שטח מת במראות הצד, התרעה על תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוט' ברוורס, התרעה על יצירה לא בטוחה מהרכב לכיוון הכביש ולא פחות מ-10 כריות אוויר. בקרת שיוט אדפטיבית תיעדר ככל הנראה מהתפריט.

ניסאן סנטרה החדשה 2020

 

מתחת למכסה המנוע מחליפה ניסאן את מנוע ה-1.8 ליטר הוותיק של הדגם במנוע בנזין 2.0 ליטר חדש, המפיק 149 כ"ס, משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומבטיח לדברי היצרן שילוב של ביצועים טובים יותר (9.8 שניות ל-100 קמ"ש), לצד תצרוכת דלק טובה יותר ופליטת מזהמים נמוכה יותר. מעניין יהיה לראות איך יתקבל הרכב בארץ, עם קהל שמעדיף בעיקר כיום משפחתיות עם מנוע טורבו קטן או היברידיות. התשובה ככל הנראה לא מפתיעה, עם שיווק שיופנה גם הפעם בעיקר לציי רכב.

ניסאן סנטרה החדשה תושק בארץ במהלך החודש הנוכחי. מחירים ומפרט ישראלי מלא יפורסמו עם השקת הדגם.



עוד מחדשות רכב