קבוצת שלמה החלה במסירת אלפי רכבים חדשים עבור קציני צה"ל

שדרוג הקצינים: חצי שנה לאחר שזכתה במכרז לאספקת כלי רכב עבור משרד הביטחון, החלה הבוקר קבוצת שלמה באספקת דגמי יונדאי i20 וסיאט איביזה עבור קציני צה"ל, אשר יחליפו את דגמי מיצובישי אטראז' שסופקו להם ב-2016.

ששי כהן 01 ביונ, 2020
סיאט איביזה ויונדאי i20 צה"ל

קבוצת שלמה החלה הבוקר במסירת הרכבים החדשים עבור קציני צה"ל במסגרת מכרז של משרד הביטחון בו זכתה לפני כחצי שנה. בשלב הראשון יסופקו במהלך החודש הקרוב כ-600 רכבים ועד סוף חודש אוקטובר הקרוב יסופקו כבר 1,800 רכבים. יתרת הרכבים יסופקו במהלך השנה הבאה, על פי התכנון. עבור קציני צה"ל בדרגת רס"ן והנגדים הבכירים שיקבלו אותם, מדובר בשדרוג של ממש עם קבלת דגמי סיאט איביזה 1.0 ליטר טורבו אוט' ויונדאי i20 טורבו 1.0 ליטר אוט' שיחליפו את דגמי מיצובישי אטראז' ששירתו אותם ב-4 שנים האחרונות. יחד עם זאת, כחלק ממאמץ החיסכון בצה"ל, יסופקו צמד הדגמים הנ"ל בגרסאות הבסיס שלהן נטולות מרבית הפינוקים.


קבוצת שלמה אשר זכתה במכרז בסוף שנת 2019 לצד חברת אלדן, תספק את החלק הארי של כלי הרכב (2/3) וחלקה במכרז עשוי להגיע לכ-6,000 רכבים. כמו כן, כחלק מהזכייה במכרז, יספקו החברות חבילות שירות, טיפולים ואחזקה. מכרז זה, הינו זכייה שלישית ברצף זכיות של קבוצת שלמה באספקת כלי רכב עבור משרד הביטחון. כזכור, בשנה שעברה, זכתה קבוצת שלמה במכרז רכבי השכרה עבור משרד הביטחון לצד חברת פרי וכן במכרז עבור אספקת רכבים לתתי אלופים.

לדברי אסי שמלצר יו"ר קבוצת שלמה: "אנו גאים לעמוד בלוח הזמנים ולהתחיל הבוקר במבצע ניפוק הרכבים עבור קציני ונגדי צה"ל. אנחנו שמחים על הזכייה במכרז ועל האמון הגדול של משרד הביטחון בקבוצת שלמה ואנשיה. מאז הקמתה ועל פי חזונו של אבי, שלמה ז"ל, קבוצת שלמה משמשת כספק מוביל ודומיננטי לכוחות הביטחון ואנו גאים להמשיך את המסורת. קבוצת שלמה תפעל להעניק לאנשי כוחות הביטחון את השירות הטוב, היעיל והנוח ביותר מתוך הערכה גדולה על עבודתם היומיומית".



עוד מחדשות רכב