קיה סלטוס בישראל – החל מ-133,900 שקל

קיה סלטוס מצטרף לסגמנט הג'יפונים המשפחתיים, עם עיצוב אופנתי, מרכב מרווח ומפרט אמריקאי הכולל מנוע 2.0 ליטר 149 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית רציפה ו-2 רמות גימור לבחירה. המחיר תחרותי ויחל מ-133,900 שקל.

ששי כהן 18 באוג, 2020
קיה סלטוס

חברת טלקאר, יבואנית קיה, מרחיבה את משפחת דגמי הקרוסאוברים שלה, ומשיקה בישראל את קיה סלטוס החדש, ג'יפון משפחתי המתברג בין האקסיד לספורטאז' ונהנה מתג מחיר תחרותי. הדגם מצטרף לשוק הולך ומצטופף של ג'יפונים המרכז כיום יותר מ-45% משוק הרכב החדש בישראל ובקיה אשר מחזיקים ב-20% משוק רכבי הפנאי בארץ (ויותר מ-70% מסך מכירות היצרן בארץ), מצפים לביקוש נאה לדגם החדש. מאז הושק הדגם בעולם באוגוסט לפני שנה, זכה הסלטוס להצלחה עם רבע מיליון יחידות שנמכרו עד כה בעולם !

בפיתוח הסלטוס החדש, העניקו בקיה חשיבות גבוהה לעיצוב החיצוני, המבקש לענות לדרישת הלקוחות למראה אמיתי של רכב פנאי (SUV) ולא עוד סוג של האצ'בק מוגבהת מעט כפי מציעים כיום דגמי הנירו והסטוניק. התוצאה: עיצוב מקורי ואופנתי, קשוח ומחוספס, וכחלק מיעודו גם לשוק האמריקאי (הדגם מגיע לישראל בתקינה אמריקאית), החזית והזנב של הרכב נהנים מציפויי כרום נרחבים. מידות הרכב משפחתיות עם אורך של 4.37 מטר, רוחב של 1.8 מטר, גובה של 1.63 מטר ובסיס גלגלים של 263 ס"מ. נפח תא המטען נדיב ועומד על 468 ליטר, וצומח עד 1,428 ליטר עם קיפול המושבים האחוריים.

קיה סלטוס (צילום:רונן טופלברג)




הדגם ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר רמת הגימור הבסיסית "סלטוס אורבן" כוללת: מולטימדיה מקורית נשלטת מההגה עם מסך "8 תומכת אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מצלמת רוורס, בקרת שיוט, קיפול מראות חשמלי, חישוקי גלגלים "17, צביעה דו-גוונית למרכב, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, חלונות אחוריים מושחרים, חיישני חניה אחוריים מקוריים, חימום מושבים קדמיים, חיישן אורות ובורר מצבי נהיגה. אבזור הבטיחות כולל: התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב אקטיבי, מערכת אוטומטית לעמעום אור גבוה, התראת ערנות הנהג ומערכת סיוע לנסיעה בפקקים.

קיה סלטוס

רמת הגימור הגבוהה יותר "סלטוס EX" כוללת בנוסף: כניסה והנעה ללא מפתח עם אופציה להנעה מהשלט, פנסים אחוריים ופנסי ערפל קדמיים מסוג LED, מולטימדיה עם מסך "10.25, בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי מיזוג אחוריים, ריפוד בד משולב עור, בלם יד חשמלי ועוד.

מתחת למכסה המנוע מצויד הסלטוס במנוע בנזין 2.0 ליטרים המפיק 149 כ"ס ומומנט מירבי של 18.3 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. עם יחידת הכח הנ"ל מציעה הסלטוס זינוק ל-100 קמ"ש ב-9.6 שניות, מהירות מרבית של 190 קמ"ש וצריכת דלק של 13.1 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

מחיר קיה סלטוס נקבע על 133,900 שקל לדגם האורבן ו-140,900 שקל לדגם ה-EX המאובזר. בשלב הראשון צמד הדגמים מיועדים בעיקר לשוק הפרטי.



עוד מחדשות רכב