70 ק"מ על חשמל: קיה ספורטאז' היברידית בישראל לצד דגמים נוספים

יבואנית קיה מתחילה בשיווק הספורטאז' החדש בגרסת כניסה חדשה המצוידת במנוע אטמוספרי 2.0 ליטרים, ולצידה דגמי הייבריד ופלאג-אין הייבריד (PHEV) חסכוניים וידידותיים לסביבה. המחיר יחל מ-164,900 שקל.

ששי כהן 06 ביול, 2022
קיה ספורטאז' היברידית PHEV

3 חודשים לאחר שהחל שיווק הדור החדש של קיה ספורטאז' בישראל בדגמי 1.6 ליטר טורבו בנזין ודיזל, מדווחת היבואנית על פתיחת 2,000 הזמנות לדגם החדש, שהוצע עד כה ללקוחות פרטיים, ומודיעה על הרחבת משפחת הדגם בארץ עם הצטרפותן של גרסת 2.0 ליטרים אטמוספרית בסיסית ודגמי הייבריד והייבריד פלאג-אין (PHEV) להיצע.


קיה ספורטאז' 2.0 ליטר אורבן החדש

גרסת הכניסה החדשה לספורטאז' מצוידת במנוע אטמוספרי בנפח 2.0 ליטרים המפיק 156 כ"ס ו-19.4 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים. הביצועים: 11.4 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 181 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 12 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן ולרכב דרגת זיהום אוויר 14. הדגם ישווק ברמת הגימור הבסיסית "אורבן" הכוללת את כל אבזור הבטיחות  והנוחות של דגמי הטורבו 1.6 ליטר URBAN, לרבות חישוקי גלגלים "17 קלים, מולטימדיה עם מסך "12.3, בקרת אקלים כפולת אזורים, בלם יד חשמלי, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, מפתח חכם עם אפשרות להנעה מרחוק ועוד.

מחיר הדגם נקבע על 164,900 שקל, רק 5,000 שקל פחות מגרסת הטורבו 1.6 ליטר, מה שמעיד ככל הנראה על ייעוד לציי הרכב בעיקר בהנחות גבוהות מהמחירון.

קיה ספורטאז' היברידית

לראשונה בתולדות הספורטאז' בארץ, יוצע הדגם גם בגרסה היברידית חסכונית וידידותית יותר לסביבה הכוללת מנוע טורבו 1.6 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 230 כ"ס ו-35.7 קג"מ, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים. הביצועים: 8 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 193 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 17.5 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן ולרכב דרגת זיהום אוויר 6. הדגם ישווק ברמת גימור אחת וגבוהה, הכוללת בין השאר גם: חימום הגה ומושבים קדמיים, משטח טעינה אלחוטי לנייד, גג זכוכית פנורמי חשמלי, אוורור מושבים קדמיים, ריפודי עור ועוד.

מחיר הדגם נקבע על 229,900 ש"ח

קיה ספורטאז' היברידית PHEV

קיה ספורטאז' היברידית PHEV

קיה ספורטאז' פלאג-אין הייבריד (PHEV)

גרסת הקצה של הספורטאז' בארץ מצוידת בהנעה היברידית פלאג-אין, הכוללת מנוע טורבו 1.6 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 265 כ"ס ו-35.7 קג"מ, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים והנעה כפולה. הביצועים: 8.2 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 191 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 90.9 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן ולרכב דרגת זיהום אוויר 1. בגרסה זו תוכלו לנהוג גם נהיגה חשמלית מלאה למרחק עד 70 ק"מ בזכות סוללות ליתיום-יון פולימר בקיבולת 13.8 קוט"ש. הדגם ישווק ברמת הגימור הגבוהה GT-LINE הכוללת גם ריפודי עור משולב זמש, זיכרון למושב נהג, חימום מושבים גם אחוריים, דלת תא מטען חשמלית, חישוקי "19, תאורה קדמית Matrix Led אדפטיבית, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, חיישני חניה קדמיים ועוד.

מחיר הדגם נקבע על 238,900 ש"ח

עוד מחדשות רכב