קיה פיקנטו 2021 החדשה בישראל – החל מ-84,500 שקל

קיה פיקנטו, מכונית המיני הנמכרת ביותר בישראל ב-9 שנים האחרונות, מתעדכנת בדגם מחודש הכולל מראה מעודכן, אבזור משודרג (גם ללקוחות הליסינג) ובטיחות משודרגת, אך גם מוותרת על תיבת ההילוכים האוטומטית לטובת תיבה רובוטית חסכונית בדלק וידידותית יותר לסביבה.

ששי כהן 24 במאי, 2021
קיה פיקנטו החדשה 2021

4 שנים לאחר שהושק הדור השלישי של קיה פיקנטו, מכונית המיני הנמכרת ביותר בישראל ב-9 שנים האחרונות, שתחגוג בקרוב את המכירה של הרכב ה-100 אלף מאז החל השיווק, מתחילה טלקאר היבואנית בשיווק הפיקנטו המחודשת לשנת 2021, לאחר שעברה מתיחת פנים מקיפה הכוללת בעיקר שדרוג האבזור הבטיחותי ומעבר לתיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית חד מצמדית. המחירים מתייקרים ב-1,000 שקל בכל הגרסאות.

בכל הנוגע למראה החיצוני, זוכה הדגם המחודש לחזית מעודכנת עם יחידות תאורה, פגוש וגריל חדשים, כאשר בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ובחלקה האחורי עוצבו מחדש יחידות התאורה והפגוש זוכה לצמד יציאות מפלט (דמה) בעיצוב ספורטיבי בגרסאות הבכירות. כבר מרמת הגימור LX הבסיסית יקבלו הלקוחות חישוקי גלגלים קלים "15, כאשר גרסאות ה-GT וה-X LINE הבכירות יצוידו בחישוקי גלגלים "16 קלים.

קיה פיקנטו 2021

בתוך תא הנוסעים יצוידו כל הדגמים במולטימדיה חדשה עם מסך מגע "8 בסגנון צף הכוללת קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ומצלמת רוורס עם פסי הכוונה. בנוסף תמצאו בכל הגרסאות בלוח השעונים מסך "4.2 גדול מבעבר המציג נתונים של מחשב הדרך והנסיעה. החל מרמת הגימור השניה EX נוספה לכל הדגמים מערכת כניסה והנעה ללא מפתח, כאשר צמד הגרסאות הבכירות מצוידות גם בריפודי מושבים דמויי עור.

יחידת כח חסכונית יותר ומעבר לגיר רובוטי

הפיקנטו המחודשת מגיעה עם מנוע בנזין 'Smartstream' חדש, המבטיח יותר חיסכון בדלק והפחתת פליטת ה-CO2 בהשוואה לקודמו. זהו מנוע בנזין אטמוספרי DPFI (הזרקת דלק עם פתח כפול) בנפח 1.2 ליטר, המפיק 84 כ"ס ומומנט מרבי של 12 קג"מ, המשודך לראשונה בקיה לתיבת הילוכים רובוטית חד מצמדית עם 5 הילוכים (AMT) שמצד אחת קצת פחות חלקה בפעולתה מול תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית, אך מצד שני תורמת משמעותית לצריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכים יותר. הביצועים: תאוצה ל-100 קמ"ש ב-15.7 שניות, מהירות מרבית של 172 קמ"ש וצריכת דלק של 17 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן, לצד דרגת זיהום אוויר 4 (5 ב-X-LINE).

בטיחותית יותר

הפיקנטו החדשה משתדרגת משמעותית גם בסעיף הבטיחות, עם אימוץ חבילת בטיחות מקורית מתקדמת ורחבה משמעותית מבעבר, לצד וויתור על מערכת המובילאיי. מפרט הבטיחות כולל מעתה התרעת שמירת מרחק כולל זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית, מערכת התרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה ושמירה על מרכז נתיב הנסיעה, התרעת עייפות הנהג ו-7 כריות אוויר.

מחירון קיה פיקנטו 2021 החדשה 

פיקנטו LX החדשה כ- 84,500 ₪
פיקנטו EX החדשה כ- 84,900 ₪
פיקנטו GT LINE החדשה כ- 86,900 ₪
פיקנטו X LINE החדשה כ- 86,900 ₪

______________________________________________________________________________________________________________

מעוניינים באחרוני הדגמים של הדור היוצא במחיר אטרקטיבי? תוכלו לרכוש אותם דרכינו במחיר של 69,600 שקל לפני רישוי ברכישה בתנאי 0 ק"מ. לפרטים התקשרו ל-052-4559999 או לחצו כאן

עוד מחדשות רכב