קיה ריו המחודשת 2021 בישראל

חברת טלקאר מתחילה בשיווק קיה ריו החדשה, לאחר שעברה מתיחת פנים, הכוללת עיצוב מעודכן ושדרוג האבזור, אך גם עם מנוע טורבו 1.0 ליטר 100 כ"ס (במקום 120 כ"ס עד כה). המחיר נקבע על 104,900 שקל.

ששי כהן 04 בנוב, 2020
קיה ריו המחודשת 2021

קצת יותר מ-3 שנים לאחר שהושק בארץ הדור הרביעי של קיה ריו, מכונית הסופר- מיני של היצרן, משיקה טלקאר היבואנית את הדגם המחודש לשנת 2021, לאחר שעבר מתיחת פנים של אמצע החיים, האמורה לחזק את יכולותיו מול שלל המתחרים החדשים בקטגוריה שנחתו בארץ לאחרונה, כמו אופל קורסה, פיג'ו 208, טויוטה יאריס ואחרות.


במסגרת מתיחת הפנים עודכן קלות העיצוב החיצוני, הכולל חזית מחודשת לרכב, עם גריל, פגוש ויחידות תאורה בעיצוב שונה. בצידי הרכב תמצאו חישוקי גלגלים קלים "15 בעיצוב חדש ובחלקה האחורי של המכונית נרשמים פנסים בעיצוב חדש. בתוך תא הנוסעים תמצאו מולטימדיה חדשה תומכת עברית, עם מסך מגע "8 (במקום "7 עד כה), עם אפליקציות ניווט, חניה ורדיו ובנוסף תומכת בשיקוף הטלפון הנייד (אפל קארפליי/ אנדרואיד אוטו). שינויים נוספים תמצאו בסעיף הבטיחות עם תוספת של זיהוי רכב דו גלגלי למניעת התנגשות קדמית, התראה לבדיקת נוסעים במושב האחורי (ROA) ומערכת סיוע לשמירה על מרכז נתיב גם בעומסי תנועה באמצעות מעקב אחרי הרכב שנוסע מלפנים (LFA).

הריו תשווק ברמת גימור אחת הכוללת: בקרת אקלים דיגיטלית, מולטימדיה "8 מקורית, בקרת שיוט, קיפול מראות חשמלי, בורר מצבי נהיגה, חיישני חניה אחוריים מקוריים, מצלמת רוורס, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, שקעי USB מלפנים ומאחור, חיישן אורות, חישוקי סגסוגת קלה, שמשות אחוריות כהות, פנסי ערפל קדמיים, מערכת התרעה למניעת התנגשות קדמית עם בלימה אוטונומית, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה המבצעת תיקוני היגוי, התראת ערנות הנהג, תאורת יום מסוג LED, תאורה עוקבת פנייה, מערכת אוטומטית לעמעום אור גבוה, 6 כריות אוויר ועוד.

מתחת למכסה המנוע מצוידת המכונית באותו מנוע מוכר, אך בהספק נמוך מבעבר, עם מנוע טורבו 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר, המפיק 100 כ"ס ו-17.5 קג"מ (במקום 120 כ"ס) ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית DCT כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה הריו זינוק ל-100 קמ"ש ב-11.4 שניות, מהירות מרבית של 185 קמ"ש וצריכת דלק של 18.1 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית או 23.8 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית.

מחיר קיה ריו החדשה נקבע על 104,900 שקל.



עוד מחדשות רכב