שברולט קרוז סטיישן

הקרוז סטיישן תוצג בתערוכת ז'נבה ועשויה להגיע לארץ עוד השנה . על הכוונת : פורד פוקוס סטיישן ויונדאי I30 קרוס וואגן. שברולט מרחיבה את משפחת הקרוז לשלושה ומצרפת לדגמי הסדאן וה – 5 דלתות גם גרסת סטיישן שימושית להיצע . הקרוז המיועדת להיות מכונית עולמית של שברולט , זוכה להצלחה גדולה מאז השקתה ב 2008…

ששי כהן 12 בפבר, 2012

הקרוז סטיישן תוצג בתערוכת ז'נבה ועשויה להגיע לארץ עוד השנה . על הכוונת : פורד פוקוס סטיישן ויונדאי I30 קרוס וואגן.

שברולט מרחיבה את משפחת הקרוז לשלושה ומצרפת לדגמי הסדאן וה – 5 דלתות גם גרסת סטיישן שימושית להיצע .
הקרוז המיועדת להיות מכונית עולמית של שברולט , זוכה להצלחה גדולה מאז השקתה ב 2008 עם מעל למיליון מכוניות שנמכרו עד כה בעולם . עם דגם הסטיישן החדש , מקווים בשברולט להעמיק את חדירתה של המכונית גם לשווקים האירופאים חובבי תצורת הסטיישן . לארה"ב היא לא צפויה להגיע בשלב הראשון .
מידות דגם הסטיישן זהות לדגמי הקרוז המוכרים למעט בסעיף האורך בו מוסיפה גרסת הסטיישן 7 ס"מ נוספים לטובת הגדלת נפח תא המטען שעומד מעתה על 500 ליטר .
היצע המנועים יכלול את אותם מנועים מוכרים : 1.4 ליטר טורבו 140 כ"ס , 1.6 ליטר 124 כ"ס ו- 1.8 ליטר 140 כ"ס , המשודכים לתיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות 6 הילוכים . באירופה יוצעו גם דגמי דיזל 1.7 , 2.0 ליטר אשר יצוידו בנוסף במערכת START/STOP לטובת חיסכון בדלק .
שברולט קרוז תיחשף רשמית בתערוכת ז'נבה שתתקיים בחודש הבא ובכוונת UMI היבואנית , להביא אותה גם לארץ אולי עוד השנה , כדי להתחרות בדגמים מצליחים בשוק המקומי כמו פורד פוקוס סטיישן ויונדאי I30 קרוס וואגן .

עוד מחדשות רכב